5 Νοεμβρίου 2015

Μεγαλώνω και μου αρέσει

Inventive mommy
Μεγαλώνω  και αλλάζω.

Πλέον στην τέταρτη δεκαετία κανονικότατα.
40 χρονών λοιπόν και προχωράμε.

Και για να πω την αλήθεια μ'αρέσει πολύ.

Δεν με ενοχλεί η ηλικία μου καθόλου Στην παραγματικότητα μου αρέσει πολύ που μεγαλώνω αν και για να πω την αλήγθεια πολλές φορές νιώθω ότι είμαι κάπου κοντα στα τριάντα.

Βέβαια οι αντοχές πλέον δεν είναι όπως ήταν, Κάτι λίγο παραπάνω κούραση , κάτι λίγο έκαναν κάτι πόνοι σε χέρια και πόδια κάτι λίγο οι άσπρες τρίχες - αυτές βέβαια κρύβονται εύκολα- μου θυμίζουν ότι μεγάλωσα.

Αλλά νιώθω σαν το καλό κρασί . Το έλεγα και πέρσι πως  όσο και να μεγαλώνουμε πάντα η ζωή θα είναι ωραία κάτι σαν το κρασί που παλιώνει και γίνεται καλύτερο.Και συνεχίζω να το πιστεύω ακράδαντα. Κάποιες πόρτες άνοιξαν και συνεχίζω για καινούριες.

Μεγαλώνω και νομίζω ότι γίνομαι καλύτερη.

Χρόνια μου πολλά λοιπόν!!!