12 Φεβρουαρίου 2015

Βαλεντινιάσματα


Άντε και ήρθε και του Αγίου Βαλεντίνου και έχουμε τρελαθεί με καρδούλες , με τρελά εσώρουχα, με γλυκά, με λουλούδια και πάσης φύσεως δώρα σε χρώμα κόκκινο και ρομαντικά τραγούδια και ευκαιρία να βγούμε έξω για να γλεντήσουμε τον έρωτα. Γιατί έτσι είθισται να είναι ο έρωτας και η αγάπη σε χρώμα κόκκινο και πρέπει να τον γιορτάζουμε στις 14 Φεβρουαρίου. 
Inventive mommy

Άντε να παραβλέψω όλον αυτόν το χαμό και τα τρελά και πονηρά χαμογελάκια και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά. Εντάξει εμπορευματοποιήσαμε τον έρωτα και την αγάπη , τις σχέσεις και για κάποιους καλά κάναμε και για κάποιους άλλους όχι.
Εγώ τώρα και όλοι οι μονογονείς πως στο καλό να την γιορτάσουμε αυτή τη μέρα; Να γιορτάσουμε τον έρωτα που έχουμε  για τα παιδιά μας ή τον έρωτα που προσδοκούμε να έχουμε ή τους έρωτες  που χάθηκαν; Να κάνω μήπως κάποιο δώρο στον εαυτό μου έτσι για να μου φύγει που λένε το μεράκι και να κάνω και την ανήξερη όταν το παραλάβω; Ή μήπως να βγω του Αγίου Βαλεντίνου και να βλέπω όλα τα ερωτευμένα ζευγαράκια σε ρομαντικά εσταντέ; Καλά ειδικά το τελευταίο , το να βγω , το αφήνουμε γιατί εμπίπτει την σφαίρα της φαντασίας ,δεν έχω που να αφήσω το παιδί!
Για να πω την αλήθεια αν και το έπαιζα που λένε “ σκληρό αντράκι” και έλεγα ότι είναι χαζομάρες αυτή η γιορτή και έχεις όλον τον χρόνο να γιορτάζεις τον έρωτα και άλλα τέτοια πάντα ήθελα καταβάθος να μου κάνουν ένα δώρο αυτή την μέρα ή να με θυμηθούνε. Γυναίκα είμαι τι να κάνω το θέλω!
Και τώρα που δεν είμαι “ σκληρό αντράκι” τι έχω να περιμένω από αυτή την μέρα; Βασικά επειδή τελευταία είμαι με αρκετή θετική ψυχολογία ελπίζω ότι ίσως ο Άγιος Βαλεντίνος κάνει καμιά παρασπονδία και κοιτάξει λίγο πιο πέρα και προς την δικιά μου την μεριά. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ξημερώσει αυτή την μέρα . Γιατί και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία που λένε.
Λέτε να γίνει κανένα θαύμα;
Διαφορετικά με  βλέπω να πλακώνομαι σε σοκολατάκια που θα μου έχω κάνει δώρο σε σχήμα καρδιάς για να ξορκίσω το κακό.