30 Ιανουαρίου 2015

Κλείνοντας παλιούς κύκλους ή δεύτερες ευκαιρίες;


Inventive mommy


Σκέφτεσαι την ζωή σου , τις επιλογές σου , τα πως και τα γιατί και ξαφνικά από το πουθενά βλέπεις ότι η μοίρα μάλλον σου παίζει ένα περίεργο παιχνίδι. Πρόσωπα του παρελθόντος επανεμφανίζονται στην ζωή σου λες και πρέπει να κλείσεις κάποιο κύκλο , εκκρεμότητες που έχω μαζί τους .

Κύκλοι λοιπόν που πρέπει να κλείσουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο όπως φαίνεται.
Το τελευταίο διάστημα άνθρωποι που ήρθαν στην ζωή μου πριν πολλά πολλά χρόνια επανεμφανίζονται.Γιατί άραγε,τι σημαίνει; Ή μήπως το μυαλό μου παίζει παιχνίδια;

Άνθρωποι που είχα να δω για χρόνια και απλώς κάποτε οι δρόμοι μας είχαν συναντηθεί - γνωριμίες που τότε δεν είχαν παίξει κάποιον ιδιαίτερο ρόλο στην ζωή μου - επανέρχονται και επιζητούν την προσοχή μου και όχι μόνο. Παίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στην ζωή μου.

Κάποιοι κύκλοι έχουν κάνει την διαδρομή τους όπως φαίνεται  και έχουν κλείσει ήδη. Κάποιοι άλλοι μόλις άνοιξαν και αναρωτιέσαι αν και αυτοί είναι για να κάνουν τον κύκλο τους και να κλείσουν ή είναι κύκλοι που μένουν.Κύκλοι που άλλοτε κινούνται αργά και άλλοτε πιο γρήγορα. Κύκλοι που μπλέκονται μεταξύ τους ή λειτουργούν ανεξάρτητα.

Είναι λίγο τρομακτικό αν το καλοσκεφτείς γιατί τα τελευταία  χρόνια γίνεται αυτό το πράγμα. Να αρχίζω να πιστεύω στο κάρμα και σε αυτά που λένε ότι πρέπει να κλείσω όλες τις εκκρεμότητες που έχω για να προχωρήσω σε νέα ζωή ή καλύτερα σε ένα νέο επίπεδο;
Πεπρωμένο ή απλώς τύχη;

Τρομακτικό στην αρχή όταν το αντιλήφθηκα αλλά  αρχίζω και συνηθίζω στην ιδέα ότι πράγματα τα οποία δεν γνώρισα,δεν έζησα, μου δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία να τα κάνω με αυτούς τους ανθρώπους ή για αυτούς τους ανθρώπους. 'Εχει  ενδιαφέρον γιατί κοιτώντας πίσω στην αρχή της τότε γνωριμίας βλέπεις ότι όλοι έχουμε αλλάξει τόσο πολύ!

Μια δεύτερη ευκαιρία!!! Πόσοι άνθρωποι έχουν άραγε δεύτερη ευκαιρία;

Τελικά το ποτήρι μπορείς να δεις όπως θέλεις μισογεμάτο ή μισοάδειο. Το ίδιο και την ζωή μιζεριασμένη και άσχημη με όλα τα κακά της μοίρας της ή σαν κάτι που σου δίνει την ευκαιρία για κάτι νέο, κάτι καινούριο.

Η ιστορία θα δείξει  οι κύκλοι που έχουν ξανανοίξει τι ρόλο θα παίξουν στην ζωή μου.