15 Οκτωβρίου 2014

Μια Κυριακή στο θέατρο

Με έχει πιάσει το καλλιτεχνικό μου και το πολύ τριγυριστικό κοινώς τριγυρνάμε συνέχεια  με το τζιτζίκι.

Ψάχνει και η μαμά και βρίσκει συνεχώς πράγματα για να κάνουμε μαζί. Και μπορώ να πως ότι έχω πάθει μεγάλη πλάκα για τα πόσα πράγματα υπάρχουν που μπορούμε να κάνουμε μαζί με τα παιδιά μας με μικρό ή μηδαμινό κόστος .
 
Και αφού κάναμε την δοκιμή στον κινηματογράφο ήρθε η ώρα και για το θέατρο.
Μια θεατρική παράσταση έχει πολλά πλεονεκτήματα όχι ότι και κινηματογράφος δεν έχει αλλά στο θέατρο είναι αλλιώς. Αναπτύσσεται η φαντασία τους, αποκτούν κριτική ικανότητα - μου αρέσει δεν μου αρέσει και γιατί . Και ας μην ξεχνάμε ότι με θέατρο είναι σαν να βρίσκεσαι μέσα σε μια άλλη πραγματικότητα , μέσα σε μια ιστορία -τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ.
 
Διάλεξα την παράσταση "Περπατώ εις το δάσος" στο θέατρο Αυλαία. Βρήκα και προσφορά τα θεατρικά εισιτήρια και ετοιμαστήκαμε.



Η παράσταση πάρα πολύ καλή αλλά δυστυχώς είναι για μεγάλα παιδάκια για να μπορούν να καταλάβουν τους διαλόγους αλλά και το έργο που αν και μουσικοχορευτική παράσταση συνδυάζει πολλά παιδικά παραμύθια μαζί - την Κοκκινοσκουφίτσα, τον Κοντορεβυθούλη, την Σταχτοπούτα, την Χιονάτη. Δεν είναι δηλαδή το κλασσικό παραμύθι που γνωρίζουν τα παιδιά.

Παρόλα αυτά το τζιτζίκι κατάφερε και την είδε την παράσταση αν και έψαχνε συνεχώς τον κακό το λύκο. Κοιτούσε  συνέχεια με μεγάλη αφοσίωση μπορώ να πω. Κάποια στιγμή όμως τον είδα λίγο που ψιλοβαρέθηκε αλλά δεν ήθελε να φύγουμε.

Όπως φαίνεται του άρεσε και το θέατρο γιατί μετά μου έλεγε πως θέλει να ξαναπάμε. Επομένως μπαίνει και το θέατρο μέσα στα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με το τζιτζίκι μου. Και έχει και πάρα πολλές παιδικές παραστάσεις.
Και αν πετύχετε και κάποια προσφορά στα εισιτήρια, καθότι και οι καιροί είναι χαλεποί, είναι μια πολύ καλή οικονομική διασκέδαση.