12 Σεπτεμβρίου 2014

Τέλος διακοπών και νέα σχολική χρονιά



Inventive mommy
Θάλασσα, θάλασσα τι μου 'χεις κάνει.


Γυρίσαμε λοιπόν και εμείς.

Μετά από ένα μεγάλο "καλοκαίρι" διακοπών επιστρέψαμε στα αβγά μας και μπήκαμε στην ρουτίνα μας.

Το φετινό καλοκαίρι ήταν αναπάντεχα μεγάλο, με πολλά μπάνια, πολλά χιλιόμετρα. Προσωπικά το καταευχαριστήθηκα γιατί διακοπές χωρίς να "κόψεις " χιλιόμετρα δεν νοείται για μένα. Και  όπως φαίνεται το τζιτζίκι μου έχει την ίδια τρέλα της μαμάς. Δώστου βόλτες και χιλιόμετρα και είναι το καλύτερό του.

Και τελικά τι κάναμε; Κατσικωθήκαμε στην ξαδέρφη μου που ευτυχώς έχει σπίτι στην θάλασσα και μερικές μέρες Χαλκιδική - must οι διακοπές στην Χαλκιδική - στο σπίτι ενός φίλου. Μπάνιο το πρωί βόλτες το απόγευμα και το βράδυ.Κούραση σας λέω μεγάλη! Το τζιτζίκι έμαθε να κολυμπάει φέτος  και δεν έβγαινε με τίποτα από την θάλασσα παρά μόνο για να τσιμπήσει κάτι. Είναι φαγάνας ο μικρός.

Inventive mommy
Σαν το ψαράκι μέσα στο νερό



Inventive mommy
Να φάμε και κάτι βρε παιδιά με έκοψε η πείνα

Η άδεια όμως της μαμάς ήταν για 3 βδομάδες - μη με πάρετε με τις πέτρες δεν φταίω εγώ - και είχα πρόβλημα τι θα έκανα το τζιτζίκι μου την τελευταία βδομάδα του Αυγούστου που εγώ θα έπρεπε να πάω στην δουλειά και το σχολείο μας δεν είχε ανοίξει ακόμα.

Για πολλοστή φορά επιστράτεψα την ξαδέρφη μου να κράτησει το τζιτζίκι για 3 μέρες και άλλες 2 μέρες άδεια που πήρα εγώ να την βγάλουμε την εβδομάδα. Παρεμπιπτόντως η ξαδέρφη μου μένει σε άλλη πόλη και ο μόνος μου φόβος ήταν αν θα καθόταν το τζιτζίκι εκεί. Τελικά όλα είναι στο μυαλό των μαμάδων. Όχι μόνο κάθισε αλλά ο καταευχαριστήθηκε κιόλας. Και μαζί με αυτόν και εγώ που είχα στην διάθεση μου 3 μέρες ΜΟΝΗ ΜΟΥ . Άλλη αίσθηση να είσαι χωρίς παιδί χαλαρή και φυσικά να τριγυρνάς.

Και έτσι πέρασε το καλοκαίρι μας και επιστρέψαμε . Ξεκινήσαμε τον παιδικό μας ευτυχώς μας πήραν με ΕΣΠΑ που μας έβγαλε την πίστη φέτος μέχρι να ανακοινωθούν τα τελικά αποτελέσματα.Τώρα  προσπαθούμε τώρα να βρούμε άλλους ρυθμούς πιο σχολικούς με πρωινό ξύπνημα, στα γρήγορα να ετοιμαστούμε και το βράδυ νωρίς για ύπνο.

Όσο μπορούμε τώρα  απολαμβάνουμε τις ηλιόλουστες μέρες του Σεπτεμβρίου και αναπολούμε τις διακοπές μας.

Φέτος όμως έβαλα στόχο πως και μέσα στο χειμώνα θα πάμε ένα ταξιδάκι με το τζιτζίκι μου έτσι για να μην ξεχνιόμαστε και να κάνουμε και μερικά χιλιόμετρα.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους και περιμένω προτάσεις για το επόμενο μας ταξίδι.