31 Ιουλίου 2014

Τα παραμύθια μας

Παραμύθια λοιπόν. 

Μια λέξη που συνήθως όταν την ακούμε μας έρχονται όμορφες εικόνες στο μυαλό με ζωηρά χρώματα , με πριγκiπισσες, κάστρα, με το όμορφο πριγκιπόπουλο που πάντα το καλό νικάει.

Υπάρχουν όμως και άλλα παραμύθια ή παραμυθιάσματα. Συνήθως ψέματα που μας περιτριγυρίζουν ή που αφήνουμε να μας περιτριγυρίσουν. Όλοι μας η ζωή αν το καλοσκεφτείτε είναι γεμάτη από παραμύθια. Είτε είναι το παραμύθι που ζούμε με όσα όμορφα επιλέξαμε να έχουμε ή είμαστε από τους τυχερούς που ζούμε μια παραμυθένια ζωή ή ζούμε μέσα σε ένα παραμύθι από αυτά που δεν είναι και τόσο αληθινά.

Εξαρτάται πως βλέπουμε την ζωή μας και πως επιτρέπουμε να παραμυθιαζόμαστε και εμείς οι ίδιοι πολλές φορές.Το παραμύθι είναι πιο "γλυκό" και πιο εύκολο να το ζεις από το να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα.

Κάπως έτσι πριν από δύο χρόνια το δικό μου παραμύθι έλαβε τέλος με ένα τροχαίο.
Σαν ένα βιβλίο που ξεκινάς να διαβάζεις και ενώ περιμένεις να βρεις το happy end γυρνάς σελίδα αλλά ξαφνικά είναι η τελευταία του βιβλίου σε χρώμα μαύρο.Σοκάρεσαι στην αρχή με αυτή την σελίδα, με αυτό τον επίλογο.Δεν θέλεις να διαβάσεις άλλα βιβλία, άλλα παραμύθια και τα παρατάς.

Η δίψα όμως " για διάβασμα " όμως κάποια στιγμή επανέρχεται. Ανοίγεις και άλλα βιβλία που στην αρχή μπορεί να έχουν μαύρες σελίδες αλλά μετά αρχίζει το γκρι και κάποια στιγμή έρχονται και τα χρώματα.Τι όμορφα που είναι τα χρώματα στα παραμύθια , στα δικά μας παραμύθια!

Και αφήνεις πάλι τον εαυτό σου να παραμυθιάζεται σε μια νέα πραγματικότητα που βιώνεις.Με πολλά χρώματα!
Κάποιοι όμως έχουν άλλοι άποψη και δεν θέλουν να με βλέπουν να ξεπερνάω αυτές τις μαύρες και γκρι σελίδες.Ίσως πήγα παρακάτω πολύ γρήγορα εγώ για τα δικά τους δεδομένα, ίσως γιατί στο δικό τους παραμύθι εγώ δεν χωράω με τα χρώματα.Κάποιοι άλλοι επιμένουν να μου δείχνουν γκρι σελίδες προσπαθώντας να με παραμυθιάσουν ότι είναι πολύχρωμες.

Αλλά οι σελίδες πλέον του βιβλίου είναι πολύχρωμες και το ξέρω. Υπάρχουν και αρκετές γκρι αλλά τις προσπερνώ γρήγορα. Μου αρέσουν τα χρώματα.


http://colour-rainbow.tumblr.com/post/35404364159/paper-rainbow-by-cathlon-on-flickr

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους συνεχίζουν να μου δείχνουν πολύχρωμες σελίδες και να με "σπρώχνουν" να πάω παρακάτω. 

Το μεγαλύτερο όμως  ευχαριστώ είναι σε όσους προσπάθησαν να μου δείξουν και συνεχίζουν να μου δείχνουν μόνο μαύρες ή γκρι σελίδες. Ίσως  δεν ξέρουν πως είναι το χρώμα. Ίσως έχουν μάθει να παραμυθιάζονται  με την δική τους πραγματικότητα.Χάρη σε αυτούς όμως πεισμώνω ακόμα περισσότερο για να προχωρήσω.

Καλό καλοκαίρι  και εύχομαι σε όλους να μπορέσουν να βρουν τα δικά τους πολύχρωμα παραμύθια.