9 Ιουλίου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΙΩΣΗ

Ήρθε το καλοκαίρι μια χαρά, θα κάνουμε τα μπάνια μας , θα ξεκουραστούμε και φυσικά θα γλυτώσουμε και από τις ιώσεις και τα φάρμακα.
Αμ δε! Εσύ είσαι που λες αυτό!

Καλοκαιριάτικα μας έπιασε μια πολύ ωραία ίωση . Την πρώτη μέρα κάναμε δύο φορές εμετό και συνεχίσαμε με πυρετό και στο τέλος και βήχα. 'Ολα τα είχε η μαριορή ο φερετζές της έλειπε.
Όπως μου είπε η παιδίατρός μας - που θα με περάσει για υστερική που την παίρνω κάθε λίγο στο τηλέφωνο και στο τέλος θα βλέπει το νούμερο μου και θα με συνδέει με ψυχίατρο κατευθείαν - κυκλοφορεί γαστρεντερίτιδα και ίωση που εμάς μας χτύπησε με πυρετό που δεν έπεφτε.Αντιπυρετικό κόντρα στο αντιπυρετικό ο πυρετός εκεί. Και δύο βράδια δεν έλεγε να πέσει με τίποτα και η μόνη λύση βούτηγμα στην μπανιέρα.

Και το ωραίο είναι πως δεν είχα και που να αφήσω τον μικρό. Τον έσερνα και εγώ η σκύλα η μάνα δεξιά και αριστερά .Την μια τον στέλνω στο παιδικό αν και το βράδυ είχε ανεβάσει πυρετό, την άλλη δεν τον έστειλα αλλά πήγαμε για λίγο μαζί στην δουλειά μου παρόλο που είχε δέκατα, την τρίτη να πάμε να ψωνίσουμε στα γρήγορα στο σούπερ μάρκετ πάλι με δέκατα. Τι μάνα είμαι τέλοσπάντων! Φτου μου και ξανά φτου μου. Να σέρνω συνέχεια άρρωστο παιδί μια εδώ και μια εκεί. Που να συνέλθει έτσι ο μικρός!

Ευτυχώς βρήκα γυναίκα για να τον κρατάει - μετά από ενάμιση μήνα ψάξιμο που δεν έβρισκα και μπόρεσα και τον άφησω στο σπίτι.Να βράσω την κρίση μας και την ανεργία μας αλλά άλλη φορά θα θίξω αυτό το θέμα.

Και ευτυχώς μετά από 3 μέρες κλεισμένοι εντελώς στο σπίτι συνήλθαμε,βέβαια με την βοήθεια αντιβίωσης.Θαυματουργή τελικά αυτή η χημεία.

Και καθόμασταν και δυο στο σπίτι και βράζαμε στο ζουμί μας.
Και τι ωραία είχα οργανώσει Σαββατοκύριακο μπανάκι να πάμε στον φίλο του . Γιατί το τζιτζίκι μου απέκτησε και κολλητό !

Αλλά όταν κάνεις σχέδια κάποιος γελάει. Θα του πω τίποτα βέβαια τίποτα που μας χαλάει τα σχέδια συνέχεια.

Ας ελπίσουμε ότι από εδώ και εμπρός το καλοκαίρι θα κυλήσει ομαλά.