24 Ιουλίου 2014

Καλοκαιρινές διακοπές

Μύρισε καλοκαιράκι επιτέλους και το μυαλό όλων μας είναι σε τι άλλο, σε διακοπές. Ήλιος, θάλασσα, μπανάκια , ξεκούραση , χαλάρωση.

singleparents vacationsΓια έναν μονογονέα  όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς τόσο ανθηρά.
Η ξεκούραση και η χαλάρωση είναι έννοιες που δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιό μας ακόμα και σε περιόδους διακοπών.Δεν γίνεται να χαλαρώσεις και να ξεκουραστείς όταν και στις διακοπές το μόνο που αλλάζει είναι ο τόπος που είσαι .

Και ειδικά στη δική μου περίπτωση είτε θα βρίσκομαι σε παραθαλάσσιο μέρος είτε στο βουνό θα είμαι πακέτο με το τζιτζίκι μου.'Οπερ ξυπνάμε,τρώμε, παίζουμε μαζί. Και δεν υπάρχει η δυνατότητα να τον αφήσω σε γιαγιάδες , παππούδες κάποιες μέρες για να μπορέσω να ξεκουραστώ και εγώ.

Οι επιλογές είναι τρεις - έχω και πολλές επιλογές κιόλας .

Η πρώτη επιλογή κάθομαι στα αβγά μου και δεν πάω πουθενά απλώς πηγαίνουμε για κανένα μπανάκι αυθημερόν.Απορριπτέα.
Η δεύτερη επιλογή είναι να πάω σε κάποιον συγγενή ή σε κάποιο φίλο που έχει σπίτι και κοινώς να του κατσικωθώ για κάποιες μέρες. Καλό ακούγεται.
Η τρίτη επιλογή που στριφογύριζε στο μυαλό μου ήταν να κλείσω κάποιες μέρες είτε σε κάποιο ξενοδοχείο  και να πάμε μαζί με το τζιτζίκι. Αλλά τι διακοπές θα είναι αυτές για μένα; Θα είναι πιο πολύ κούραση και σπάσιμο νεύρων.
Εικοσιτέσσερις ώρες με ένα τρίχρονο σίγουρα δεν θα είναι διακοπές και ξεκούραση.

Παρόλο αυτό δοκίμασα την τύχη μου σε κάνα δύο ξενοδοχεία να δω τι γίνεται.Και βέβαια το ξενοδοχείο να έχει κάποια παιδική χαρά για να παίζει ο μικρός. Γιατί τα luxury και τα spa δεν θα τα εκτιμήσει ο μικρός.
Οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα; Λίγες επιλογές. Και όταν λέω οικογενειακά εννοώ να έχουν μια παιδική χαρά της προκοπής τουλάχιστον και να μην μένουν μόνο στον τίτλο του "οικογενειακού" παρέχοντας ένα παιδικό καρεκλάκι φαγητού.
Και όταν βέβαια βρίσκεις μετά από ιδρώτα ένα ξενοδοχείο με αυτά που θέλεις αρχίζει το γελίον του πράγματος.


Οι χρεώσεις είναι πολύ απλές- απλούστατες ,υπάρχει η δυνατότητα για μονόκλινο , δίκλινο και πάει λέγοντας και το πρώτο παιδί ή τα παιδιά δωρεάν μέχρι κάποια ηλικία.
Θεωρούσα ότι μπορούσα να κλείσω ένα δίκλινο για να έχω διπλό κρεβάτι και να κοιμάμαι με το τζιτζίκι μαζί, με χρέωση μονόκλινου αφού τα παιδιά είναι δωρεάν. Λάθος θεώρηση.
Και σου έρχονται η καταπληκτικές απαντήσεις:
 

- " Θα χρεωθείτε δίκλινο αλλά το παιδί είναι δωρεάν"

- "Μα δεν είμαστε δύο ενήλικες, είμαστε ένας ενήλικας και ένα παιδί".

Και όταν πάει παραπέρα η συζήτηση και ρωτάς για πρωινά κλπ η χρέωση είναι για δύο ενήλικες κανονικότατα. Αλλά το παιδί είναι δωρεάν.

Κωμικοτραγικός διάλογος που δεν βγάζει πουθενά.


Έτσι ωραία λοιπόν το πήρα απόφαση ότι και στις  φετινές μας διακοπές θα κατσικωθούμε σε κάποιον μέχρι τουλάχιστον να μας βαρεθούνε και αυτοί .  Να 'ναι καλά που υπάρχουν και αυτοί και θα μας ανεχθούν.

Σημείωση προς όλους του τουριστικού κλάδου.
Υπάρχει μια πολύ μεγάλη αγορά -δυστυχώς αυξανόμενη - αυτή των μονογονέων που έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες.Ίσως είναι μια ευκαιρία για διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και στόχευση της συγκεκριμένης αγοράς. Λέω εγώ τώρα.