8 Απριλίου 2014

Ψηφιακές γειτονιές



Μια ακόμα συνάντηση με τους ψηφιακούς γείτονες έλαβε τέλος.Μια μάζωξη , ένα συνέδριο, ένα γκαλά ,ένα to now us better, ένα πείτε το όπως θέλετε.
Φαίνεται όμως πως μπορούμε πλέον να το πούμε θεσμό στα ψηφιακά δρώμενα.

Φέτος είχε ένα αέρα λίγο πιο επαγγελματικό , πιο ψαγμένο, πιο στοχευμένο.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να είμαι και πολλές ώρες στο χώρο του Hub γιατί το τζιτζίκι μου ήταν ξεθεωμένο. Τα κατάφερε η μαμά και τον "ψόφισε" στην κούραση και φυσικά όταν ένα τρίχρονο είναι κουρασμένο έχει γκρίνια και μαμακίαση.

Δεν πειράζει όμως, ξαναβρέθηκα με ανθρώπους που είχα να τους δω ένα χρόνο , γνώρισα νέο κόσμο, πήρα πολύ δύναμη από χαμόγελα και αγκαλιές και ναι μπορώ να το πω πλέον με σιγουριά ότι ανήκω  και εγώ στον ψηφιακό κόσμο, είμαι κομμάτι του.


Ένας καφές μια σοκολάτα για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.
Inventive mommy

 Έξω από τον χώρο τον ομιλιών.

Inventive mommy

.Την ώρα της ομιλίας
Inventive mommy

 Και ο βολβός μας  έχει μπει ήδη σε ποτηράκι και περιμένουμε να ανθίσει.

Inventive mommy


Να ευχαριστήσω θερμά την Νάταλι Λεβή που έκανε ότι μπορούσε με το τζιτζίκι μου για να το απασχολήσει και να μείνει στο playroom και που τον κράτησε κατά την διάρκεια του speed dating παρά το τρέξιμο που είχε. Το τζιτζίκι μου την ερωτεύτηκε ,ευτυχώς για την μαμά, που μπόρεσε και ξέκλεψε λίγες στιγμές.

 
Και τώρα επιστροφή με γεμάτες μπαταρίες.


Keep blogging και ραντεβού του χρόνου!