15 Απριλίου 2014

Μια μέρα στο μουσείο της Ακρόπολης



Inventive mommy
Αθήνα λοιπόν ταξιδάκι με ευκαιρία των ψηφιακών γειτονιών.

Το θέμα μου ήταν πως έχω πάει τόσες φορές στην Αθήνα και ως "γνήσια" Ελληνίδα δεν έχω πάει ποτέ ούτε στην Ακρόπολη,ούτε σε κάποιο μουσείο. Σε όλα αυτά που οι ξένοι κάνουν ταξίδια να για να δουν και να θαυμάσουν.

Το έβαλα επομένως στόχο σε κάθε ταξίδι μου να πηγαίνουμε με το τζιτζίκι και να επισκεπτόμαστε και κάποιο χώρο πολιτιστικού ενδιαφέροντος.Έτσι για να μαθαίνει και αυτός και να έχει και εικόνες.

Αποφάσισα λοιπόν σε αυτό το ταξίδι μου να επισκεφτούμε το μουσείο της Ακρόπολης.
Αν και πολύ κουρασμένοι από το ταξίδι μας την προηγούμενη μέρα, το μουσείο μας αντάμειψε. Τουλάχιστον εμένα γιατί το τζιτζίκι ενθουσιάστηκε πιο πολύ με τις ηλεκτρικές σκάλες. Τι περίμενα και εγώ να ενθουσιαστεί με το αέτωμα του Παρθενώνα;



Περπατώντας στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου

Inventive mommy

Inventive mommy



Ένας χώρος απίστευτος που το λούζει το φως από παντού. Αν και στην αρχή με ξένισε κάπως το πολύ σύγχρονο κτίριο η συνέχεια ήταν μοναδική. Το πόσο αρμονικά δένουν όλα μαζί το σύγχρονο κτίριο με τα απερίγραπτα εκθέματα.

Στο τζιτζίκι έκανε εντύπωση εκτός από τα αλογάκια ο γίγαντας που ήθελε να κάνει τσίσα .

Πόσο απλά και με πόση φαντασία ερμηνεύουν τα παιδιά!!!


Η είσοδος του μουσείου
Inventive mommyInventive mommy


Από την αίθουσα του Παρθενώνα που περιμετρικά έχει τζαμαρία 
 Inventive mommy 


Θέα από το καφέ του μουσείου




Μια εξαιρετική βόλτα και για την μαμά και το τζιτζίκι.

Είχα εξαιρετικό ξεναγό και εξαιρετική συντροφιά την φίλη μου την Μπαμπία και τον άντρα της που μας φιλοξένησαν και στο σπίτι τους και τους ευχαριστώ πολύ.

Επόμενος στόχος τώρα στο επόμενο ταξίδι στην Αθήνα το Εθνικό μουσείο.