10 Φεβρουαρίου 2014

AN

Πόσες φορές την ημέρα αυτή η τόσο μικρή λεξούλα μας πλημμυρίζει και ξαναέρχεται μέσα στην κουβέντα μας ,μέσα στις σκέψεις μας.

Αν δεν είχε γίνει το ατύχημα...

Αν δεν υπήρχε το παιδί...

Αν το παιδί ήταν μεγαλύτερο...

Αν ζούσα μόνη μου και όχι με τους γονείς μου...

Αν δεν ήμουν δυνατή ...

Αν ήμουν πιο δυνατή...

Αν δεν είχα δουλειά...

Αν μετακομίσω....

Αν ο άνθρωπός μου μπορούσε...

Αν μπορούσα να μιλήσω..

Αν όλα γίνονταν όπως πριν...

ΑΝ υποθετικός σύνδεσμος που εισάγει προϋπόθεση,ερώτηση,αμφιβολία,απορία.
Όλα όσα δηλαδή αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα.

Όσα  θα έπρεπε να κάνουμε και δεν κάναμε, όσα θέλαμε να κάνουμε και δεν κάναμε, όσα ελπίζαμε να ήταν αλλιώς, όλα όσα θέλαμε να ρωτήσουμε και δεν ρωτήσαμε ποτέ........

Ένα ΑΝ και η ζωή μας μπορεί να είχε πάρει διαφορετική τροπή να ήταν καλύτερη ή χειρότερη ή να μην την επηρέαζε και καθόλου. Και προσπαθούμε να φανταστούμε πως θα ήταν η ζωή μας ΑΝ.

Και στο μυαλό ένα παράλληλο σύμπαν μια παράλληλη ζωή φτιαγμένη από τα ΑΝ του μυαλού και της ψυχής μας. Ένα ΑΝ που μπορεί να μας κάνει ακόμα και την ζωή μας κόλαση.

.....είναι η μαγεία που έχουν οι λέξεις όταν δεν θέλουν να πούνε τίποτα, όπως και το παράδοξο αυτό ταξίδι μας μέσα στον κόσμο δε θα 'χε καμιά σημασία αν ήταν αληθινό....  Τάσος Λειβαδίτης