8 Ιανουαρίου 2014

Νέα χρονιά, νέες ελπίδες

Καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας με υγεία και λεφτά - δεν είμαι καθόλου υπεράνω και αυτά τα δύο πάνε μαζί.

Πέρασαν οι γιορτές ξεκουραστήκαμε αυτή την φορά πραγματικά μετά από 2 σχεδόν χρόνια.Αυτή τη φορά οι γιορτές ήταν όπως θα έπρεπε να ήταν. Δηλαδή σπιτική ατμόσφαιρα , γέλια, χριστουγεννιάτικο δέντρο , κάλαντα και γενικώς χαλαρά και γιορτινά.

Τελικά δεν χρειάζονται και πολλά για να περάσει κάποιος καλά τις γιορτινές μέρες. Λίγα λαμπάκια και ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο και το απαραίτητο  καλή παρέα. Βέβαια πρέπει να θέλεις και εσύ ο ίδιος να περάσεις καλά γιατί αλλιώς δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα.Γιατί η μελαγχολία των γιορτών είναι πάντα εκεί για να σου καταστρέψει τις καλές στιγμές και να σε πλακώσει.

Νέος χρόνος λοιπόν νέοι στόχοι, παλιά και νέα όνειρα όνειρα μαζί που περιμένουν για να πραγματοποιηθούν.

Ο παλιός χρόνος έφυγε,ένας δύσκολος χρόνος που όμως προς το τέλος του ίσως να θέλησε να μου δείξει ότι ο νέος θα είναι όλο εκπλήξεις,ανατροπές και γενικώς νέα πράγματα. Όλα αυτά όμως που πάνε πακέτο και με αποφάσεις καλές ή κακές που πρέπει να πάρω. Ο παλιός χρόνος έφυγε δείχνοντάς μου κάτι που είχα ξεχάσει στην πραγματικότητα , την οικογενειακή ζωή, την συντροφικότητα, την "ανεμελιά" που μπορώ να έχω - όσο μπορεί ένας γονέας -  ότι δεν είμαι μόνη μου.

Μέσα από τα μάτια του τζιτζικιού αλλά κυρίως ενός ανθρώπου που με έχει στηρίξει και είναι δίπλα μου στα πάνω μου και στα κάτω μου μπόρεσα και είδα το ποτήρι μισό γεμάτο και όχι μισό άδειο.
Γεμάτο όμως από τι θα αναρωτηθεί κανείς.

Από ελπίδα και από όνειρα από διάθεση για ένα καλύτερο αύριο, από ένα νέο αύριο χωρίς μιζέρια και μαυρίλα, από διάθεση για ζωή.

Αυτά εύχομαι και σε όλους. Να βρουν το κουράγιο, γιατί θέλει κουράγιο να ξεπεράσεις τον φόβο και να δεις την ζωή κατάματα και να την προκαλέσεις.

Ένας νέος χρόνος μάλλον πολλών ανατροπών ευχάριστων ή δυσάρεστων και σίγουρα ένας νέος χρόνος που θα φέρει πολλά - μην με ρωτήσετε παραπάνω απλώς έχω αυτή την αίσθηση.

Η τράπουλα άρχισε να ξαναμοιράζεται και τα φύλλα  άρχισαν να είναι καλύτερα. Ίσως ήρθε η ώρα να μπω για τα καλά στο παιχνίδι.

Καλή χρονιά σε όλους.