14 Ιανουαρίου 2014

Mα πότε θα "καθαρίσουμε";

Νευράκια τσαταλάκια η μαμά.

Από τον Αύγουστο που  μας πέρασε προσπαθώ να καθαρίσω το τζιτζίκι αλλά αρνείται πεισματικά. Το τι βρακί έχω καθαρίσει μαζί με παντελόνια , φανελάκια δεν λέγεται. Ούτε όταν ήταν μωρό τόσο πράγμα και κακό- μεταφορικά και πραγματικά!!!

Ξεκινήσαμε τον Αύγουστο που ήμασταν σε διακοπές. Χαλαρά με τα μπάνια μας και χωρίς να φοράμε βρακί. Απλώς ένα απόγευμα μετά από προτροπή της ξαδέρφης μου αποφάσισε ότι ήθελε να "ποτίσει" τα λουλουδάκια. Τι χαρά, τι γέλια , τι χοροπηδητά!! Συνεχίσαμε και όταν γυρίσαμε στο σπίτι να ποτίζουμε λουλουδάκια και να φοράμε κανονικά βρακάκια πλέον και μόνο το βράδυ να του φοράω πάνα. Είχαμε ψιλό ατυχήματα με τα τσίσα μας και ΜΟΝΙΜΑ ατυχήματα με τα κακά μας.

Είχαμε πάρει ένα  γιογιό πριν κανένα χρόνο και το είχα στο σαλόνι για να εξοικειώνεται ,να κάθισε κανά δύο φορές μόνο για να κάνει τσίσα, μετά δεν το ήθελε με τίποτα. Το κάναμε καπέλο , βάζαμε  τα αυτοκινητάκια μέσα και τις μπάλες μας.Πήραμε καθισματάκι για την τουαλέτα αλλά τα ατυχήματα συνεχίζονται μέχρι και σήμερα με το τζιτζίκι να αρνείται πεισματικά να πει πότε να πάμε στην τουαλέτα πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Τον πάω εγώ όσο πιο συχνά γίνεται αλλά πόσο συνδεδεμένη να είμαι με την ουροδόχο κύστη του και με το έντερο του;

Στον παιδικό επίσης δεν λέει αλλά εκεί δεν είχαμε κανένα ατύχημα. Πολλές φορές δεν θέλει καν να πάει στην τουαλέτα και ψιλό γκρινιάζει μέχρι που κρατιέται τόσο που αρχίζει και μου λέει ότι πονάει η κοιλιά του.

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω , να λέω , να εξηγώ αλλά αυτός τον χαβά του. Τι με το καλό, τι με πιο αυστηρό ύφος τι με δωροδοκίες αυτός τίποτα. Δεν λέω,δεν λέω. Τελευταία άρχισε κάπως να βελτιώνεται η κατάσταση στην αρχή λέγοντάς του ότι ο Άι Βασίλης δεν φέρνει δώρα στα παιδιά που κάνουν επάνω τους τσίσα και συνεχίσαμε με το ο Άι Βασίλης παίρνει τα δώρα πίσω αν κάνεις κακά στο βρακί σου. Δεν είναι και η καλύτερη μέθοδος αυτή το ξέρω αλλά έχω απηβδύσει η γυναίκα!

Το περίεργο είναι ότι το βράδυ δεν κάνει τσίσα σχεδόν ποτέ. Τελευταία δεν θέλει κιόλας το καθισματάκι για την τουαλέτα - είναι μεγάλος ο "κύριος".

Ακούω και διαβάζω ότι "σε μια βδομάδα καθαρίσαμε " και τρελαίνομαι!

Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω ή πως να το χειριστώ;