11 Οκτωβρίου 2013

Διασκεδάζοντας την πραγματικότητα

Επειδή είπα λίγο να μην μιζεριάζω με την κατάστασή μου, ως μονογονέας γαρ, σκέφτηκα να γράψω και για τα πλεονεκτήματα που έχω. Πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις ή έτσι θα ήθελα.
Όχι δεν τρελάθηκα - ακόμη - αλλά είπα να διασκεδάσω λίγο την κατάσταση.

- Ένα διπλό κρεβάτι μόνο για μένα.
Τι πιο ωραίο να είσαι μόνος στο κρεβάτι , να απλώνεσαι , να μην σου τραβάει κάποιος το σεντόνι ή την κουβέρτα και φυσικά να μην ακούς ροχαλητά.Να απολαμβάνεις έναν ύπνο της προκοπής - με εξαίρεση βέβαια τον άλλο συγκάτοικο του κρεβατιού το τζιτζίκι που όταν βρίσκει ευκαιρία τσουπ χώνεται στο κρεβάτι.

- Τρως ότι θέλεις και χωρίς σχόλια.
Η κλασσική ερώτηση κάθε μέρα στο σπίτι , τι θα φάμε αύριο; Σπάς το κεφάλι σου για το φαγητό και στο τέλος το έτερον να σου λέει κιόλας ότι δεν έγινε και καλό ή δεν γενικώς δεν το τρώει. Πρόβλημα λυμένο πλέον. Δεν ρωτάω κανέναν τι θα μαγειρέψω - ακόμα -  γιατί το τζιτζίκι ακόμα δεν έχει άποψη του φαγητού . Αποφασίζει και διατάσσει η μαμά.

- Μια ντουλάπα μόνο για μένα.
Όλη δική μου χωρίς να σπάω το κεφάλι μου πως να χωρέσω τα ρούχα μου.Βέβαια το κακό σε αυτήν την περίπτωση είναι πως αν είναι τεράστια η ντουλάπα δεν γεμίζει και σε πιάνει μετά μια καταναλωτική μανία για να την γεμίσεις.


- Όπου θέλω πάω και όποιους θέλω βλέπω.
Καλά αυτό είναι σχετικό με ένα παιδί αλλά πλέον δεν ρωτάω αν το έτερον θέλει  να πάμε κάπου. Τα κλασικά, μισό λεπτό να κοιτάξω την ατζέντα μου και με ποιους είπαμε θα είμαστε; πλέον δεν υπάρχουν.Επίσης και εγώ  δεν βλέπω άτομα που δεν θέλω.

- Περί οικονομικών
Τα πράγματα είναι ξεκάθα . Παίρνω τόσα και τόσα έχω να πληρώσω. Τέλος. Πρέπει να πληρωθεί ένας λογαριασμός δική μου ευθύνη χωρίς να σκάω αν πληρώθηκε ή όχι.Γιατί ως γνωστόν οι περισσότεροι άντρες δεν το έχουν με τα λεφτά ούτε με προθεσμίες ( μιλάω τώρα εγώ που κάηκα και φυσάω και το γιαούρτι). Κατά ένα περίεργο τρόπο, μιλάω τώρα μετά από εμπεριστατωμένα γκάλοπ που έχω κάνει, όταν παντρεύεσαι τα έξοδα αυξάνουν πολύ χωρίς όμως να υπάρχει η ίδια αναλογία με τα έσοδα.Πως γίνεται να υπάρχουν διπλάσια έξοδα αλλά όχι διπλάσια έσοδα αυτό είναι ένα θέμα που το θέτω στους επιστήμονες προς διερεύνηση.

- Τηλεόραση
Άλλο μεγάλο θέμα. Το ξέρετε φαντάζομαι έτσι; Χωρίς πολλά σχόλια κανένας δεν βλέπει αυτό που θέλει και το τηλεχειριστήριο μπορεί να γίνει ένα πολύ καλός λόγος για καυγά.

- Χρόνος
Δεν βαριέσαι ποτέ γιατί απλά ποτέ δεν έχεις χρόνο. Το παιδί , η δουλειά, το σπίτι δεν σε αφήνουν να βαρεθείς.Έχεις πάντα μια γεμάτη μέρα καλή, κακή δεν ξέρω πάντως η μέρα είναι πάντα γεμάτη. Και το βράδι με την κούραση που έχεις πέφτεις ξερός για ύπνο χωρίς να χρειάζεσαι ηρεμιστικά.Εκτός και αν τα νεύρα παραπέουν οπότε σε αυτήν την περίπτωση ούτε τα ηρεμιστικά θα βοηθήσουν.


Τελικά υπάρχουν και μερικά καλά όταν είσαι μόνος, λέμε τώρα. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια έτσι δεν είναι;