4 Σεπτεμβρίου 2013

Αχ αυτός ο ύπνος # 2

Καλώς επιστρέψαμε από τις διακοπές μας όλα καλά και άγια που λένε. Οι διακοπές μας τέλειες ξεκουραστήκαμε ή μάλλον κουραστήκαμε αλλά ήταν ευχάριστη κούραση.

Στο διάστημα των διακοπών υπήρχε και ένα ευχάριστο "διάλειμμα" για την μαμά .3 ολόκληρες μέρες χωρίς το τζιτζίκι. Το πήρα απόφαση και είπα να τον αφήσω σε συγγενικό μου πρόσωπο για να ξεκουραστώ και να χαλαρώσω λίγο και εγώ .

Και ενώ μέχρι τότε είχε στρώσει ο ύπνος μας ,ναι δεν κάνω πλάκα είχε αρχίσει να κοιμάται ΌΛΟ το βράδυ, με το που γυρίσαμε από διακοπές άρχισε πάλι η τρέλα. Και τώρα ακόμα χειρότερα. Εκτός το ότι άρχισε να ξυπνάει πάλι 3 - 4 φορές το βράδυ τώρα με ψάχνει και με τρελή αγωνία. Και μόνιμα ή ατάκα στο στόμα " Μαμά δεν θα φύγεις!!' Την πρώτη βδομάδα που γυρίσαμε στο σπίτι ούτε για πλάκα να σηκωθώ από το κρεβάτι , πεταγόταν και αυτός . Και να το κλάμα και ο οδυρμός. Δεν κοιμόταν με τίποτα αν δεν κοιμόμουν και εγώ μαζί του.

Νευράκια τσαταλάκια εγώ. Τι αγκαλιές , τι φιλιά , να προσπαθώ να τον καθησυχάσω ότι δεν θα φύγω , τίποτα. Ύπνος μαζί. Αφού άρχισα να βλαστημάω την ώρα και την στιγμή που τον άφησα. Και είμαστε και συνέχεια μαζί . Ακόμα και για κατούρημα μαζί πάμε.

Όταν ξέρει ότι δεν είμαι μαζί του  όλα είναι μια χαρά. Έτσι και είμαι όμως εγώ ,μόνο εμένα και κανέναν άλλον και συνέχεια να ρωτάει  αν θα φύγω , και να μην φύγω. 

Ειλικρινά δεν ξέρω αν θα πρέπει να έχω λίγο παραπάνω το νου μου ή αν θα πρέπει να κάνω κάτι . Παιδαγωγός μου είπε πως καλά θα είναι να τον αφήνω πιο συχνά για να μην "κολλήσει" και άλλο και θα είναι πιο δύσκολα τα πράματα. Αλλά που να το αφήνω πιο συχνά που δεν τον κρατάει κανείς;

"Όπως φαίνεται " τα θεματάκια " μας καλά κρατούν. Ευελπιστώ τώρα που ξεκινήσαμε πάλι τον παιδικό να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας . 2,5 χρόνια όμως χωρίς φυσιολογικό ύπνο νομίζω παραπάει. Και μην μου πείτε πως έτσι είναι οι μαμάδες.Γιατί όταν ακούω από μαμάδες ότι τα δικά τους κοιμούνται σερί το βράδυ αναρωτιέμαι μήπως έχω βγάλει κανένα βρικολάκι. Άνθρωπος της νύχτας όπως εγώ και ο μπαμπάς του τι περίμενα δηλαδή;

Ναι ξέρω θα περάσει μέχρι να πάει φαντάρος θα κοιμάται το βράδυ , υπομονή και θα στρώσει αλλά αμάν πια.Μήπως έχετε καμιά λύση;