19 Ιουλίου 2013

Ένα διαφορετικό Σάββατο

Το Σάββατο που πέρασε ήταν πολύ διαφορετικό από τα υπόλοιπα.
Όπως έχω πει η μαμά βρίσκεται σε τρελή φάση ή μάλλον σε φάση που ξαναξεκινάω και έχω διάθεση για νέα πράγματα.

Έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσα να αντισταθώ στην πρόταση να πάω στην 10η μοτοσυγκέντρωση που οργάνωσε ο μοτοσικλετικός όμιλος Σοχού μαζί με μοτοσυκλετιστές της Βορείου Ελλάδος. Καλά διαβάσατε συγκέντρωση μοτοσικλετιστών. Μέχρι εκεί έφτασε η χάρη μου!!!
Όπως έχω ξαναπεί δεν είμαι και η πιο συμβατική μαμά του κόσμου και με την ταχύτητα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό  έχω μια ιδιαίτερη σχέση.

Η συγκέντρωση ήταν για τις 5 το απόγευμα στον Λευκό Πύργο αλλά ως γνωστόν σε τέτοιες συγκεντρώσεις κανείς ποτέ δεν είναι στην ώρα του.





Το πρόγραμμα  είχε πορεία από τον Λευκό Πύργο με συνοδεία αστυνομίας παρακαλώ μέχρι τον Σοχό. Φανταστείτε έναν κακό χαμό από μοτοσυκλέτες να διασχίζουν την Τσιμισκή και στην συνέχεια την Εγνατία.




Προσωπικά πέρασα υπέροχα , είχα πολύ καιρό να περάσω τόσο ωραία και ξένοιαστα και ειδικά χωρίς τον μικρό που παρεμπιπτόντως μου έκανε την χάρη και ήταν πολύ ήσυχος με τους παππούδες στο σπίτι.

Και βέβαια το επισημαίνω ότι όλα γίνονται με ασφάλεια. Δηλαδή απαραίτητα κράνος χωρίς αυτό δεν ανεβαίνουμε σε μηχανή.



Απαραίτητο επίσης μπουφάν γιατί εκτός από το κρύο το βράδυ - είχε ψοφόκρυο στον Σοχό - σε προστατεύει και από πάσης φύσεως ζωντανά που θα πέσουν επάνω σου.
Και να ψιλοκράξω λίγο που πας βρε μαντάμ με το σορτσάκι και την παντόφλα πάνω στην μηχανή;

Ήταν μια πολύ ωραία βραδιά που συνοδεύτηκε με μουσική στο στάδιο του Σοχού,  σουβλάκι και μπυρίτσες - βέβαια όταν οδηγούμε δεν πίνουμε .

Το λέω ακόμα για μια φορά. Δεν χρειάζεται να είμαστε προκατειλημμένοι - αναφέρομαι κυρίως στις μαμάδες που είμαστε λίγο φοβικές - με τον μηχανοκίνητα σπορ είτε αυτό είναι αυτοκίνητο είτε μηχανή ΕΦΌΣΟΝ τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας.

Άντε και καλές μας βόλτες.