9 Μαΐου 2013

Το έξυπνο κινητό

Οι μέρες του Πάσχα ήρθαν και φύγαν. Έτσι απλά χωρίς πολλά. 

Είναι αυτές οι μέρες που λέω καλύτερα να μην υπάρχουν και πότε θα περάσουν για να πάω στη δουλειά. Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος αντί να χαίρεται που έρχονται αργίες και θα κάτσει στο σπίτι του να λέει ακριβώς το αντίθετο , πότε θα περάσουν οι μέρες για να ξαναπάει στη δουλειά. Και ενώ όλα γύρω μου ήταν πολύχρωμα, αυγά, κουνελάκια, λαμπάδες εγώ έβλεπα μια μαυρίλα.
Βαρεμάρα, νεύρα, απογοήτευση, κούραση και θλίψη. Ωραία συναισθήματα για να περάσεις τις γιορτές!

Καλά θα μου πείτε τι ήθελες και εσύ; Τραγούδια και χορούς χήρα γυναίκα που πριν από λίγο καιρό έχασες τον άντρα σου; Εδώ που τα λέμε έπρεπε να ήμουν μέσα στην μαυρίλα για να μπορώ να δικαιολογώ και τον τίτλο μου -ΧΉΡΑ.

Δεν μπορώ να πω όμως, τρελάθηκα να πηγαίνω βόλτες με τον μικρό για να μην μένω στο σπίτι. Τόσο πολύ που ο μικρός από τα πολλά σούρτα φέρτα έκανε και λίγο πυρετό.

Και εγώ να είμαι κολλημένη με ένα κινητό τηλέφωνο συνέχεια και να περιμένω να χτυπήσει για να με προσκαλέσουν κάπου , να είμαι με κόσμο , να πω δύο κουβέντες με ανθρώπους. Γιατί καλό το παιδί ,αστέρι μάλλον που δεν γκρινιάζει για τίποτα , αλλά όταν είσαι συνέχεια μόνο με αυτό αρχίζεις και χαζεύεις.

Αλλά αυτό το ρημαδιασμένο το κινητό έκανε του κεφαλιού του. Βρε χτύπα να του λέω εγώ τίποτα αυτό. Βρε καλό μου ,βρε χρυσό μου όχι δεν χτυπάω.Μάλλον έκανε εκτροπή από μόνο του τις κλήσεις σε άλλους γιατί δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς όταν όλοι ήταν μαζεμένοι και εγώ ο ψωριάρης μόνος του.Αλλά έχει επίσης και πολύ υψηλό IQ. Δηλαδή καταλαβαίνει που ο άλλος μπορεί να μην είναι καλά και σου λέει  τι να την χαλάσω παραπάνω, σταματάω την κλήση.Και μην νομίζετε ότι τρελάθηκα - τουλάχιστον όχι πολύ.Το κατατσέκαρα γιατί μου το είπαν τουλάχιστον ένας "δεν μπορέσαμε να σε πάρουμε γιατί ήμασταν πολύ χάλια - ψυχολογικά - και δεν θέλαμε τίποτα αυτές τις μέρες."

Τι σύμπτωση; Και εγώ τα ίδια χάλια είχα αλλά ευτυχώς είχα έξυπνο κινητό.Μήπως όμως δεν ήμουν χάλια και έτσι νομίζω; Προς διερεύνηση αυτό  ( ένας ψυχίατρος-ψυχολόγος-νευρολόγος βρε παιδιά που είναι;)

Ευτυχώς όμως το κινητό μου μάλλον κάποια στιγμή θα μπλόκαρε από το να φιλτράρει τα τηλεφωνήματα και άφησε μια φίλη μου και του κουμπάρους μου να με πάρουν τηλέφωνο και να με καλέσουν. Μάλλον αυτοί ήταν καλά και μπόρεσαν να το ξεγελάσουν.

Τελικά μήπως πρέπει να αλλάξω κινητό ;