10 Απριλίου 2013

Μαμέλες και καφές

Έτσι λέει ο γιος μου τις καραμέλες το καταλάβατε φαντάζομαι.

Τελευταία τον έχει πιάσει μια ανεξήγητη τρέλα με καραμέλες  και το λέω αυτό γιατί με τα γλυκά δεν το έχει και αποφεύγω και εγώ να έχω παιδικές "λιχουδιές" στο σπίτι.Όμως όταν πάμε στην άλλη γιαγιά εκεί οι καραμέλες είναι απλόχερες.

Έλα όμως που η μαμά δεν θέλει και πολύ πολύ τα γλυκά.Τουλάχιστον ακόμα μπορώ να βάζω φρένο στις διατροφικές ατασθαλίες που ούτως ή άλλως δεν τις γλιτώνουμε. Αλλά τώρα κάνει κουμάντο η μαμά.

Έπρεπε όμως να σκαρφιστώ κάτι. Πριν από λίγο καιρό είχα πάρει goji berry - μπήκα και εγώ στο τρυπάκι να τα τρώμε μπας και γλιτώσουμε καμία ίωση.Τα ονομάσαμε μαμέλες και μια χαρά. Ναι αλλά συνέχεια goji δεν γίνεται  άσε που είναι και ακριβά. Το πονηρό μυαλό της μαμάς στροφάρει και η λύση βρέθηκε. Είχα στο ντουλάπι αποξηραμένα βερίκοκα και είπα να κάνω δοκιμή. Τα ονόμασα και αυτά μαμέλες , τα έκοψα σε μικρά κομματάκια και μια χαρά τα έφαγε το τζιτζίκι. Το τζιτζίκι όμως θέλει ποικιλία.

Έτσι είσαι χρυσό μου; Χε χε το μυαλό της μαμάς δεν στερεύει από ιδέες. Βάλαμε και σταφίδες στο μενού με τις μαμέλες . Και ο γλυκατζής μου βρήκε τον μάστορα του.

 
 Πάρε και εσύ μαμά μια μαμέλα


Αλλά σιγά μην έμενε εκεί. Βλέπει την μαμά που κάνει καφέ ,θέλει και αυτός.

Καφέ θέλεις αγόρι μου , καφέ θα έχεις. Μην τρομάζετε δεν του δίνω καφέ αλλά με κάτι έπρεπε να το ξεγελάσω.Οπότε παίρνω το φλαμούρι και το χαμομήλι που έχουμε στο σπίτι - μαζεμένα από τα χεράκια της μαμάς μου και της θείας μου - και κάνουμε ένα απολαυστικότατο "καφέ" βάζοντας και μπόλικο μέλι που είναι ο έρωτάς του.


 'Ωρα να απολαύσω τις μαμέλες μου και το καφέ μου


Έτσι το απόγευμα που πίνει η μαμά τον καφέ πίνει και το τζιτζίκι μου τον δικό του καφέ τρώει και τις μαμέλες του.


 Μαμά άσε με να πιω το καφέ μου με την ησυχία μου



Το μόνο κακό με τις σταφίδες είναι πως μπήκα σε 3 σούπερ μάρκετ για να βρω και όταν τις βρήκα έπαθα πλάκα - σταφίδες με χώρα προέλευσης το Ιράν. Όχι δεν διαβάζετε λάθος από το Ιράν παρακαλώ.
Όπως φαίνεται ούτε σταφίδες πλέον δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.