6 Μαρτίου 2013

Το πρώτο μου βραβείο

Είναι το πρώτο μου βραβειάκι στην Blogοσφαιρα από την αγαπητή elenatz.Μπορώ να πω ότι έχω την χαρά μικρού παιδιού που άνθρωποι άγνωστοι διαβάζουν τις σκέψεις μου - τις αναρτήσεις μου. Βέβαια με άλλο σκεπτικό ξεκίνησα να γράφω και αλλιώς έχω καταλήξει - για να πω την αλήθεια ακόμα δεν ξέρω πως έχω καταλήξει.Το συγκεκριμένο βραβειάκι ήταν ευκαιρία να γνωρίσω και εγώ με την σειρά μου μερικά ακόμα ενδιαφέροντα blog.

Λοιπόν και τώρα πρέπει να το δώσω και εγώ με την σειρά μου σε 5 blog με λίγους "οπαδούς".
Όσοι παραλάβουν το βραβείο πρέπει να δημιουργήσουν ένα link για το blog από το οποίο παραλάβατε το βραβείο και να το δώσουν με την σειρά τους σε άλλους 5 και φυσικά να τους ειδοποιήσετε.'Οσοι πάλι δεν θέλετε να το δώσετε σε κανέναν και να μην ασχοληθείτε καλά θα κάνετε.

Ένα βραβείο θα δώσω σε μια single mum  που μέσα από το blog της προσπαθεί να βάλει σε τάξη κάποιες από τις σκέψεις της sailingheartslemonsandastrawberry.blogspot.gr/ 
Ένα βραβείο στο Ξωτικό  όπου μια μητέρα αφηγείται τόσο ρεαλιστικά την καθημερινότητα χωρίς υπεκφυγές.
Το επόμενο θα πάει στον πανέμορφο μικρό κήπο της Μιράντας
Φυσικά από τα βραβεία δεν θα μπορούσε να λείψει και μια Ταλιμπανούλα
Για το πέμπτο διάλεξα 26ecopages ένα blog όπου στις σελίδες του θα ανακαλύψετε στα μπαούλα του τις παλιές συνταγές της γιαγιάς και διάφορα θέματα  με μπόλικες δόσεις αγάπης για το σπίτι και το περιβάλλον.

Άντε και καλό διάβασμα.