7 Μαρτίου 2013

Ατοπική δερματίτιδα και φυσικές λύσεις

Εδώ και 2 μήνες περίπου ο μικρός ταλαιπωρείται από ατοπική δερματίτιδα, δερματίδα , έκζεμα όπως θέλετε πείτε το.Στην αρχή ξεκίνησε σε κάποια σημεία να είναι το δέρμα πιο ξηρό στη συνέχεια κοκκίνισε και στο τέλος τρελή φαγούρα

Όλα ξεκίνησαν μετά από μια βαρβάτη ίωση που περάσαμε με πολύ υψηλό πυρετό για πέντε  μέρες και βρογχοσπασμούς. Και κλασικά πλακωθήκαμε στα εισπνεόμενα κορτιζονούχα και στις κορτιζονούχες σταγόνες. Όταν μου είπε στην αρχή η παιδίατρος για κορτιζόνη τραβούσα τα μαλλιά μου. Μα κορτιζόνη σε μικρό παιδί? Και έτσι και εμείς όπως και σχεδόν όλα τα παιδάκια φέτος - ένας κακός χαμός έγινε φέτος όπως μου λένε με ιώσεις και γενικά βρογχικά - τα πήραμε.

Μόλις τελειώσαμε την θεραπεία άρχισαν τα δερματικά. Στην αρχή δεν έδωσα πολύ σημασία .Έλα όμως που άρχισε να επιδεινώνεται η κατάσταση. Τον πλάκωσα και εγώ με κρέμες αλλά τίποτα . Το πρόβλημα εκεί και χειροτέρευε. Παίρνω και ειδικό αφρόλουτρο - μαζί με την κρέμα 45 ευρώπουλα τα κλαίω ακόμα - από το φαρμακείο μπας και σωθούμε  και εκεί ο μικρός μόνο που δεν με έδειρε. Δεν έμπαινε για μπάνιο με τίποτα και χτυπιόταν ενώ στα καλά του είναι βατραχάκι.Κάτι τον ενοχλούσε . Στην άκρη το αφρόλουτρο.Αλλά τι κάνουμε τώρα?

Μιλάω πάλι με την παιδίατρο μας και μου λέει ότι πιθανόν να είναι από σκόνη.Ξεσηκώνω όλο το σπίτι , πλένω κουρτίνες και καλύμματα μήπως είναι όντως από την σκόνη.Σίγα μην ξεμπερδεύαμε έτσι απλά.! Η φαγούρα φαγούρα και ο μικρός να τρελαίνεται.Παίρνουμε και δεύτερη φαρμακευτική κρέμα πιο "παχιά" άλλα πόσα ευρώπουλα.Τίποτα. Εγώ έχω σκάσει και η δερματίτιδα εκεί. 

Ξαναμιλάω με την παιδίατρο μας και μου λέει για κορτιζονούχα κρέμα και ίσως να κάνουμε και αλλαγή πάνας. Παρεμπιπτόντως στον μικρό έχω κατά καιρούς βάλει όλες τις πάνες του εμπορίου χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα. Την σήμερον ημέρα όμως που οι εταιρείες κάνουν τα "κολπάκια τους" για να μειώσουν το κόστος ποτέ δεν ξέρεις τι βάζουν μέσα.Και παρατηρώ ότι επώνυμη μάρκα που κάνει συνεχώς προσφορές μάλλον μας ενοχλεί.Αλλαγή και πάνας.Πάει να βελτιωθεί η κατάσταση αλλά τίποτα ιδιαίτερο.

Εκεί φρίκαρα  Πάλι κορτιζόνη ; Στο όνομα μόνο της κορτιζόνης κάτι παθαίνω.'Αντε να ετοιμάζομαστε και για αλλεργιολόγο.Κάνουμε και εξετάσεις RAST και για σκόνη και δεν είναι αλλεργικός. Μα τι σκατά φταίει? Φταίει αυτά που τρώμε και εισπνέουμε ειδικά φέτος με τα τζάκια και την αιθαλομίχλη , λέω εγώ τώρα. Αλλά πρέπει να βρεθεί μια λύση γιατί κάθε φορά που ξύνεται ο μικρός κάνει πληγούλες.

Και κάπου εκεί μιλάω με μια φίλη μου που κάνει κρέμες με αγνά φυτικά υλικά.Παίρνω την κρέμα της που έχει μέσα πρόπολη αλόη και βιταμίνη Ε - ευτυχώς δεν ξηλώθηκα ήταν πολύ φτηνή.και είναι και για το πρόσωπο (όποια ενδιαφέρεται πληροφορίες εντός και εδώ ). Θυμήθηκα επίσης ότι στο σπίτι  είχα και ένα μπουκάλι σπαθόλαδο γνωστό για τις θεραπευτικές του ιδιότητες . Και ξεκινάω τον μικρό με αυτά τα δύο και αφήνω κατά μέρους όλες τις άλλες κρέμες. Του βάζω και στο μπάνιο του λίγο σπαθόλαδο. Στο τέλος θα τον βάλω να τον τηγανίζω κιόλας χαχα.Γελάω με τα χάλια μας.

Και όπως φαίνεται τα φυσικά προϊόντα κάνουν την δουλειά τους. Η δερματίτιδα έχει υποχωρήσει πολύ και ο μικρός δεν ξύνεται. Τελικά μάλλον κάτι παραπάνω από εμάς ήξεραν οι παλαιότερες. Βέβαια το θέμα είναι να βρούμε το αίτιο και όχι να προσπαθούμε να θεραπεύσουμε το αποτέλεσμα. Κατά πόσο στην συνέχεια θα είμαστε αλλεργικοί δεν ξέρω  αν και μέχρι τώρα δεν είχαμε τίποτα από αλλεργίες .
Ο επιμένων επομένως φυσικά και η μαμά συνεχώς επαγρυπνεί