14 Μαρτίου 2013

24 + 2 ώρες

Τόσο περίπου χρειάζομαι εγώ σε μια μέρα 24 + 2 ώρες. Πάνω κάτω όλες οι μαμάδες τόσο χρειαζόμαστε .Έλα όμως που η μέρα έχει μόνο 24 ώρες!! και για τα υπόλοιπα τι κάνεις? Εδώ μας θέλω. Για να τα χωρέσουμε όλα σε μια μέρα, το μυαλό μας πρέπει να τρέχει με χίλια και να σκαρφίζεται συνεχώς πράγματα.

Ας πάρουμε σαν παράδειγμα την χθεσινή μέρα.
Η μέρα ξεκινάει στις 7 το πρωί που χτυπάει το ξυπνητήρι.Ξυπνάω το "τζιτζίκι μου" όσο πιο ήρεμα και χαμογελαστά γίνετε και στις περισσότερες φορές είναι καλά. Πριν σηκωθούμε από το κρεβάτι φοράμε τις καλτσούλες μας και πάμε στο σαλόνι.Του βάζω λίγο γάλα  σε ένα ποτήρι και πίνει μέχρι η μαμά να πάει στην τουαλέτα και στην συνέχεια φωνάζω και τον ίδιο να έρθει. Βέβαια πολλές φορές ο ίδιος δεν θέλει να έρθει να πλυθεί και τον αφήνω στην ησυχία του γιατί είναι δύσκολες οι "διαμάχες" εκείνη την ώρα.

Εχθές ευτυχώς είχε διάθεση για πλύσιμο και το καλό για την μαμά είναι πως όταν πλένεται βρέχεται η μπλούζα της πυτζάμας του και θέλει ο ίδιος να την βγάλει. Οπότε  στα γρήγορα αλλάζουμε και βάζουμε την μπλούζα μας.Στη συνέχεια έχουμε άλλαγμα πάνας και να φορέσουμε το παντελόνι.Έλα όμως που εχθές τον έπιασε η στραβοξυλιά και δεν ήθελε με τίποτα να αλλάξει. Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου τίποτα.Έκανε σαν δαιμονισμένο. Καταλαβαίνετε τι έγινε μέχρι να αλλάξουμε, ο κακός χαμός.

Αφού τελειώσαμε και με το ντύσιμο ήρθε και το "λολοφορείο" στις 8 παρά δέκα για τον πάρει για τον παιδικό.Και στην συνέχεια η μαμά τρέχει να μαζέψει πυτζάμες ,το ποτήρι το γάλα ,να φάω λίγο , να βάλω τα άπλυτα στο πλυντήριο πιάτων και να ετοιμαστώ για την δουλειά. 

8 και δέκα έχω φύγει από το σπίτι άρον τον άρον . Στην δουλειά είμαι μέχρι τις τέσσερις και μέχρι να πάω σπίτι πάει 4.30.
Το "τζιτζίκι έχει ήδη επιστρέψει πριν από κανά δεκάλεπτο και είναι μέσα στην τρελή χαρά. Και ξεκινάει η " Μαίρη Παναγιωταρά" . Ζεσταίνουμε το φαγητό - εχθές είχαμε φακές - και να στρώσω το τραπέζι. Σημειωτέον ο μικρός τρώει δυο φορές μεσημεριανό μια στον παιδικό και μία μαζί μου - μου βγήκε φαγανούλης.Αφού φάγαμε και μάζεψα το τραπέζι  ξεκινάει η ώρα του παιδιού.

Ξεκινήσαμε πρώτα να κάνουμε κάποια παζλ και στην συνέχεια άρχισε να παίζει με τα αυτοκινητάκια του. Ευκαιρία για την μαμά για ένα καφέ στα γρήγορα.Ξεκινάω τον καφέ αλλά ο μικρός είχε διάθεση για χορό και τραγούδια. Άντε να βάλουμε τις κότες να χορέψουμε. Χορεύουμε ,τραγουδάμε και παράλληλα η μαμά σκέφτεται το μαγείρεμα.

 
Στα κλεφτά βάζω πρώτα να βράσει το μπρόκολο - ο έρωτας μας .Με το που με πήρε χαμπάρι ο μικρός από πίσω μου να φωνάζει "μπόκολο μπόκολο". Συνεχίζουμε με χορό και τραγούδι. Ξανά "ξεφεύγω" και ξεκινάω το φαγητό για την επομένη. Ήθελα να κάνω και κοκκινιστό τρομάρα μου.Ο μικρός όμως έτσι και με δει να μαγειρεύω θέλει και αυτός. Τον βάζω στο πάγκο και παράλληλα προσπαθώ να τον κρατήσω να μην ορμήσει στο μπρόκολο που βράζει. Βάζουμε και κρέας στην κατσαρόλα και αναλαμβάνει το μαγείρεμα ο κύριος.  





Βγαίνει το μπρόκολο και μετά από λίγο ξεκινάμε να το τρώμε - δεν πρόλαβε καλά καλά να κρυώσει.

Η ώρα είναι ήδη 6.30 και ξαφνικά ο εφιάλτης της μαμάς . Ο μικρός τρίβεται και φαίνεται ότι θέλει να κοιμηθεί. Ωχ κάηκα!! Μεγάλα μέσα εν δράση. Ξεκινάμε με λίγο γαργάλημα μετά παιχνίδι με μπάλα και ώρα να ζεστάνουμε και το βραδινό -ταχανούλιιιιιι.Τρίτη κατσαρόλα στην κουζίνα ευτυχώς είχε μείνει από εχθές. 



Τρώμε τον τραχανά αλλά να μην φάει και λίγο μπρόκολο ακόμα; Μην γελάτε έχει τρελαθεί στο φαγητό το "τζιτζίκι" μόνο εμένα δεν έχει φάει. 


 
Άντε να αλλάξουμε πάνα  άντε λίγο να παίξουμε , άντε να βάλουμε πυτζάμες φτάσαμε 8. 

- Να πάμε για ύπνο;
- Όσι 

Είδε και τους παππούδες εκείνη την ώρα που βγήκαν από τα δωμάτιά τους και ψιλοτρελάθηκε. Καταλήξαμε 9 παρά 20 να πάμε για ύπνο και κοιμήθηκε 9.Ουφ πάει και αυτό και συνεχίζουμε.

Να μαζέψω λίγο τα παιχνίδια, και  κάτι ρούχα ,τις κατσαρόλες , τα πιάτα, τα ποτήρια να βάλω κάτι να φάω και εγώ και να καθίσω.
11 το βραδύ αρχίζω και εγώ και κατεβάζω ρολά και πάω για ύπνο ευελπιστώντας ότι δεν θα ξυπνήσει ο μικρός το βράδυ. 4.30 ένα ξύπνημα αλλά ευτύχώς κοιμήθηκε στα πολύ γρήγορα. Αλλά ......6 το πρωί σήμερα εγερτήριο.

Πόσες ώρες επιπλέον να ζητήσω για μια μέρα ;