13 Νοεμβρίου 2012

Κυριακάτικα μαγειρέματα

Κυριακή ημέρα ξεκούρασης και ημέρα που έχω χρόνο να κάνω λίγο "πιο περίεργα " πράγματα με τον μικρό.Καθότι πλέον μόνη και ο μικρός περνάει μια φάση τρελής μαμακίασης ότι κάνω πρέπει να το κάνω μαζί με τον μικρό. Μέχρι και για κατούρημα πρέπει η "ουρά" να έρθει μαζί μου στην τουαλέτα.Ένα από αυτά τα μικρά τα καθημερινά είναι και το μαγείρεμα.

Αποφάσισα Κυριακή να κάνω ένα πρασοσέλινο μια και τις υπόλοιπες μέρες δύσκολα έχω χρόνο για μαγείρεμα. Ελα όμως που ο μικρός δεν ξεκολλούσε από τα πόδια μου.

Έτσι είσαι?

Παίρνω και εγώ την καρέκλα του και την κολλάω στον πάγκο της κουζίνας. Αν και δεν πίστευα ότι θα τον ενδιέφερε - σε προηγούμενη απόπειρα να μαγειρέψουμε δεν ενθουσιάστηκε - αυτή τη φορά όμως το καταχάρηκε.

Έκοβα εγώ τα πράσα και αυτός τα έβαζε μέσα σε ένα μεγάλο μπολ.




Του φάνηκαν πολύ περίεργες και ελκυστικές οι ροδέλες τα πράσα που θέλησε κανά δυο φορές να τα δοκιμάσει. 


  
Κόψαμε μετά και το σέλινο και πάλι όλα μέσα στο μπολ.Με το σέλινο δεν έκανε απόπειρα να το δοκιμάσει μάλλον δεν του άρεσε η όψη του.





Τα πλύναμε όλα μαζί και ξεκίνησα να μαγειρεύω.
Τουλάχιστον πέρασε κάνα μισάωρο χωρίς να σκέφτομαι με τι να παίξουμε και με άφησε μετά να συνεχίσω το μαγείρεμα.

Όσο για το πρασοσέλινο έγινε μιαμ μιαμ.Ορίστε και η συνταγή

1 κιλό χοιρινό
2 κιλά πράσα
Σέλινο όσο αντέχετε
Αλάτι πιπέρι
Λεμόνι

Σε μια κατσαρόλα βάζετε το λάδι και τσιγαρίζετε το κρέας μέχρι να ροδίσει. Προσθέστε τα πράσα και το σέλινο και πολύ μαλακά τα γυρνάτε έτσι ώστε  να έρθει το κρέας επάνω και τα πράσα να πάνε κάτω.
Μην ρίξετε από την αρχή νερό γιατί τα πράσα βγάζουν αρκετό από μόνα τους.Γυρίστε τα κανά δύο φορές και αφήστε τα τα βράσουν όλα μαζί, Αν δείτε ότι δεν έχουν αρκετό νερό μπορείτε να προσθέστε ζεστό νερό ή ζωμό κρέατος. Εγώ πρόσθεσα λίγο νερό και τον χυμό από ένα λεμόνι - είμαστε του ξινού με το γιο μου.
Προς το τέλος βάζετε αλάτι και πιπέρι.
Μπορείτε να κάνετε και αβγολέμονο αν θέλετε.