13 Ιουλίου 2012

Μα πως χάνονται τα κιλά της εγκυμοσύνης?

Βλέπω μαμάδες στην γειτονιά ,που έχουν και δυο παιδιά παρακαλώ, και είναι σαν ξυλάκια παγωτού.Ούτε κοιλιά ούτε περιττά κιλά ούτε τίποτα. Κοιτάω μετά τον εαυτό μου και αναρωτιέμαι " Μα τι στα κομμάτια κάνουν αυτές που δεν κάνω εγώ?"

Γενικά ποτέ δεν είχα πρόβλημα ούτε με κιλά μου ούτε με το σώμα μου. Μπορούσα να τρώω σαν γουρουνάκι και να μην βάζω κιλά , για τέτοιο μεταβολισμό μιλάμε. Μετά την εγκυμοσύνη όμως τα πράγματα αλλάξαν. Αν φάω παραπάνω, κοινώς αν γουρουνιάσω, τσουπ να το το κιλό! Θεία δίκη θα μου πείτε.

Και βέβαια έχει εγκατασταθεί ,μόνιμα πια, μια κοιλίτσα που όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη νομίζω μερικές φορές ότι είμαι έγκυος - όχι ότι θα με χαλούσε βέβαια.Όχι ότι έχω κανένα σοβαρό πρόβλημα κιλών αλλά ειδικά αυτή η κοιλίτσα μου την έχει δώσει αφάνταστα. Μέχρι που προχθές που είχα βγει βόλτα με τον μικρό ο γείτονας με ρώτησε αν είμαι έγκυος!!! γκρρρρ.

Το εκνευριστικό είναι ότι με όσες μαμάδες μιλάω που έχουν επανέλθει,μου όλες το ίδιο 
" Μα δεν έκανα τίποτα, απλώς τα έχασα"

Πως είναι δυνατόν? Τι έγινε, έπαθαν μετάλλαξη  όλες μετά την γέννα και μόνο εγώ έμεινα στην απέξω?

Έχω ξεσκιστεί να ανεβοκατεβαίνω σκάλες - 5 ορόφους παρακαλώ - κάθε μέρα για να πάω στο γραφείο και να ασχολούμαι με τον κήπο μήπως δω καμιά άσπρη μέρα αλλά η κοιλιά στη θέση της. Τα οπίσθια μου όμως , σύμφωνα και με την γνώμη του άντρα μου έχουν πάρει τα πάνω τους. Κάτι είναι και αυτό.

Αλλά να μου λένε οι κυρίες ότι δεν έχουν κάνει τίποτα? Αυτό δεν το δέχομαι. Πες ότι τρελάθηκα στην γυμναστική , πες ότι έκανα λιποαναρόφηση , πες ότι ψωμολυσσάω,  αλλά όχι ότι απλώς δεν έκανα τίποτα.
Αμάν πια με αυτά τα δήθεν!