11 Ιουλίου 2012

Να κάνω δεύτερο παιδί?

http://www.parentingstartshere.com
Το σώμα θέλει μα το μυαλό αρνείται. Εγώ θέλω δεύτερο παιδί μα η λογική λέει όχι. Ιδού το πρόβλημα κάνεις ή όχι δεύτερο παιδί μέσα σε τέτοια οικονομική συγκυρία? Καλά λένε ότι το δεύτερο παιδί είναι παιδί σκέψης.Γιατί κακά τα ψέματα ένα παιδί θέλει πολλά.Ας προσπαθήσω να βάλω τα υπέρ και τα κατά.

Ας υποθέσουμε ότι αποφασίζω να κάνω δεύτερο παιδί. Καταρχήν πρέπει να βάλω μπρος σχετικά γρήγορα λόγω ηλικίας γιατί τα περιθώρια αρχίζουν και στενεύουν.Το πολύ καλό είναι ότι δεν θα μπορούν να με απολύσουν από τη δουλειά. Μου έχουν πει ήδη αρκετοί να κάνω δεύτερο παιδί  μόνο για αυτόν τον λόγο. Επίσης ο μικρός μου δεν θα είναι μόνος του και θα έχει ένα αδερφάκι είτε για να παίζουν είτε για να "σκοτώνονται".Είμαι μοναχοπαίδι και γνωρίζω την πίκρα να μην έχεις αδέρφια.

Όσον αφορά για την εγκυμοσύνη μετά από 17 μήνες που γέννησα το σώμα μπορεί να ανταπεξέλθει άνετα μια δεύτερη εγκυμοσύνη. Για να πω την αλήθεια είχα τόσο καλή εγκυμοσύνη και γέννα που ζηλεύω όποια έγκυο βλέπω και θέλω να ξαναμείνω έγκυος. Βέβαια η πρώτη εγκυμοσύνη δεν προδιαγράφει ότι και η δεύτερη θα είναι εξίσου καλή.

Μέχρι εδώ καλά.Για να δούμε τώρα και την άλλη μεριά.

Υποθέτουμε ότι όλα πάνε καλά με την εγκυμοσύνη. Έλα όμως που χρειάζονται ένα σωρό εξετάσεις - που τις πληρώνεις από την τσέπη σου γιατί που να μπλέξεις με το ΙΚΑ για αυτά. Στη συνέχεια έχεις να πληρώσεις γυναικολόγο και κλινική. Φτηνοδουλειές!!
Θα μου πείτε ότι υπάρχουν και τα επιδόματα που δίνει τα ΙΚΑ και ο ΟΑΕΔ για εγκυμοσύνη και λοχεία. Δεν διαφωνώ, και ήταν πολύ καλά τα λεφτά, αλλά ποιος μου λέει ότι δεν θα τα κόψουν και αυτά?

Άλλος προβληματισμός και πιο σοβαρός. Όλα πάνε καλά με την εγκυμοσύνη και τη γέννα , όλα καλά με το νέο μέλος και έρχεται η ώρα που πρέπει να επιστρέψω στην δουλειά. Που αφήνεις το μικρό? Ούτε  η μαμά μου ούτε η πεθερά μου μπορούν να κρατήσουν μωρό λόγω ηλικίας και ιατρικού προβλήματος. Να το πάω σε παιδικό σταθμό , λιχούδι , δεν μου πάει η καρδιά.Και λέω λιχούδι γιατί το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα μπορέσω να πάρω όλο εξάμηνο για να καθίσω λόγω δουλειάς αλλά και για οικονομικούς λόγους.Άλλο είναι να πληρώνεσαι τον μισθό σου και άλλο να περιμένεις πότε θα έχει  την διάθεση να σε πληρώσει το ελληνικό κράτος τα 350€ ( τόσο υπολόγισαν ότι αξίζει να πάρει μια μητέρα για να κάτσει μαζί με το μωρό της και να το μεγαλώσει). Η άλλη λύση είναι γυναίκα στο σπίτι. Ποια επμπιστεύεσαι να έχεις στο σπίτι σου με το μωρό σου? Άσε και το οικονομικό.Ο μισθός μου θα πηγαίνει σχεδόν όλος για την babysitter. Άρα τι κάναμε, μια τρύπα στο νερό.

Και βέβαια μετά έρχεται και η κούραση. Δύο παιδιά, το ένα 2,5 -3 χρονών (τόσο θα είναι ο μικρός μου όταν με το καλό γεννήσω ) και ένα μωρό και η δουλειά, κομμάτια η μανούλα.


http://embracingprosperity.com/home/attachment/stress-mom-and-2-kids/
Και μετά μπαίνουν και τα ψυχολογικά. Θα το αγαπάω το ίδιο? Θα μπορέσω να μοιράσω την αγάπη μου σε δυο παιδιά? Γιατί μέχρι τώρα το αγοράκι μου έχει όλη την αγάπη μου.

Και μετά με πιάνουν και κατοχικά σύνδρομα και φοβίες μήπως τα πράγματα γίνουν τόσο άσχημα και δεν θα είμαστε σε θέση να μεγαλώσουμε 2 παιδιά ( έτσι άσχημα που είναι τα πράγματα πως να μην το σκεφτώ).Γιατί κακά τα ψέμματα ένα δεύτερο παιδί επιβαρύνει το οικογενειακό προϋπολογισμό.

Πάντως το ρολόι χτυπάει τικ τακ τικ τακ και πρέπει να αποφασίσουμε.