9 Ιουλίου 2012

Καλοκαιρινές σκέψεις

Ήρθε το καλοκαίρι τι ωραία τι καλά και άντε να ετοιμαστούμε για την θάλασσα γιατί καλοκαίρι = θάλασσα. Και όλοι αρχίζουμε να ονειρευόμαστε και στην συνέχεια να σκεφτόμαστε για τις διακοπές μας που θα πάμε , πότε , για πόσο , πως και ούτω καθ 'εξής.
Τα μπάνια του λαού είναι ιερά όπως έλεγε και ο αείμνηστος Ανδρέας ,όλα κι όλα!!

Και εδώ αρχίζουν οι μεγάλες συζητήσεις.

Καταρχήν μπορούμε να πάμε διακοπές ? Όπως είναι τα πράγματα φέτος αρκετοί δεν θα κάνουν διακοπές. Ευτυχώς δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία - έχω και εγώ και ο άντρας μου δουλειά τουλάχιστον ακόμα. Είμαστε μάλλον είδος προς εξαφάνιση - μια οικογένεια με δύο εργαζόμενους - πολυτέλειες!

Δεύτερον και καλύτερο εγώ έχω άδεια αλλά ο σύζυγος γιοκ.  Δεν μπορώ να πάρω άλλη εποχή άδεια ούτε και το έτερον.Και τι κάνουμε τώρα δηλαδή? Τρεις λύσεις υπάρχουν. 
'Η δεν πάμε διακοπές ( δεν είναι θέμα συζήτησης)
'Η πάω μόνη μου ( δεν με τρελαίνει κιόλας )
Ή νοικιάζουμε κάπου κοντά και το έτερον πηγαινοέρχεται.

Να κάτσω 3 βδομάδες τον Αύγουστο με τον μικρό στο σπίτι ούτε να το συζητήσω. Να πάω μόνη μου διακοπές? Μόνο διακοπές δεν θα είναι για μένα ( δεν φαντάζομαι να έχει κάποιος την απορία γιατί). Υποτίθεται πας διακοπές για να ξεκουραστείς , να ηρεμήσεις , να αλλάξεις περιβάλλον , να χαλαρώσεις. Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνονται όταν είσαι με ένα παιδί 17 μηνών και πόσο μάλλον όταν είσαι μόνη με ένα παιδί και απέναντι βλέπεις την θάλασσα να σε καλεί ( με έπιασε το ποιητικό μου).

Τρίτη λύση και φαρμακερή νοικιάζουμε κάπου σχετικά κοντά και ο σύζηξ πηγαινοέρχεται.Φαρμακερή λύση για αυτόν γιατί κάθε μέρα θα πρέπει να ξυπνάει μια ώρα πιο μπροστά για να πάει στην δουλειά και μετά την δουλειά μια ώρα ακόμα δρομολόγιο. 

Ακόμα έχουμε την πολυτέλεια της επιλογής και διαλέξαμε την τρίτη λύση. Οκ μέχρι εδώ.

Που θα μείνουμε ? Θα νοικιάσουμε studio με κουζίνα για να μαγειρεύω ή σε ξενοδοχείο? Αν βρούμε αυτό που μας αρέσει πρέπει να έχει εκεί γύρω κανένα σούπερ μάρκετ , φαρμακείο - αχρείαστο να 
είναι. 


http://www.jbfuerst.com/Plays.html
Και το καλύτερο τι παίρνεις μαζί σου για το παιδί ? Αυτή την ερώτηση την είχαμε  πέρσι με τον άντρα μου που πήγαμε πρώτη φορά διακοπές με τον μικρό. Και επειδή δεν είμαστε άνθρωποι που θα σκάσουμε και πολύ με τέτοια θέματα τα πήραμε όλα, μα όλα. Είχαμε ένα αυτοκίνητο γεμάτο. Μέχρι και το καρεκλάκι του φαγητού είχαμε πάρει!

Προσοχή μανούλες.
Να πάρετε μαζί οπωσδήποτε κρέμες ή ότι άλλο ιδιαίτερο τρώει το παιδί σας γιατί συνήθως πολλά από αυτά που έχουν συνηθίσει τα παιδιά δεν θα τα βρείτε στα σούπερ μάρκετ εκεί που θα πάτε.
Οπωσδήποτε ένα μικρό φαρμακείο με αντιπυρετικά, φυσιολογικό ορό, γαζούλες , αλοιφές για τα τσιμπήματα και ότι άλλο σας φωτίσει ο Θεός.

Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε ή το πολύ πολύ θα τα βρούμε μπροστά μας .Ο απολογισμός στο τέλος των διακοπών μας.