15 Ιουνίου 2012

Μαρμελάδες στο κόκκινο

Έτσι για να γλυκαθούμε και λίγο μετά τις τελευταίες πίκρες μου.
Λοιπόν αποφάσισα φέτος να το ρίξω στις μαρμελάδες.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει μαρμελάδα φράουλα και μαρμελάδα κεράσι με βύσσινο - είπα να παίξω λίγο με τις γεύσεις.Ετοιμάζω τώρα και σκέτο βύσσινο μαρμελάδα γιατί είμαστε και λίγο του ξινού εγώ και ο μικρός ,ο μπαμπάς δεν ακολουθεί στις γεύσεις μας.
Εκείνο όμως που με τρελαίνει εντελώς είναι το κατακόκκινο χρώμα που έχουν και οι δύο. Κόκκινο κατακόκκινο η φράουλα και βαθύ κόκκινο η άλλη.








Η συνταγή για τις μαρμελάδες είναι βασικά η ίδια.

1 κιλό φράουλες ή κεράσι - βύσσινο
1 κιλό ζάχαρη - εγώ έβαλα κάτι λιγότερο
1/4 χυμό λεμόνι

Μπορείτε να ξύσετε λίγο μήλο γιατί το μήλο περιέχει μεγάλη ποσότητας πηκτίνης και βοηθάει στο δέσιμο της μαρμελάδας.

Βέβαια έκανα βλακεία και έβαλα την φράουλα σε μεγάλο βάζο - κακός υπολογισμός - που σημαίνει δεν έχει βγει ο αέρας από το βάζο και προς στιγμή την έχω στο ψυγείο για να μην μουχλιάσει.

Είναι ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι που έχουμε τόσα φρούτα να τα αξιοποιήσουμε και να κρατήσουμε τις μυρωδιές και τα αρώματα του καλοκαιριού.
Τι καλύτερο να ξεκινήσετε την μέρα σας με μια φέτα μαρμελάδα που έχετε κάνει εσείς!