5 Ιουνίου 2012

Ήρθε η πρώτη μέρα

Και τελικά αρχίσαμε και εμείς τον βρεφονηπιακό. Όλες οι πρώτες σκέψεις όπως είχα γράψει σε προηγούμενο post  μάλλον αρχίζουν και φεύγουν. Αλλά μάλλον το πρόβλημα είμαι εγώ και μόνο εγώ.
Απ' ότι φαίνεται προσαρμογή θέλω εγώ και όχι ο μικρός. Αυτός ήταν μια χαρά. Με το που πήγαμε μετά από  κάνα 2 λεπτάκια μια χαρά και μέσα στην τρελή χαρά.
Στην αρχή ήμουν και εγώ εκεί αλλά πιο πολύ φαινόταν να ενδιαφέρεται για τα παιδάκια. Μετά από μισή ώρα έφυγα από τον χώρο και για να πω την αλήθεια περίμενα να αρχίσει να κλαίει.
Χαχαχα έτσι λες εσύ?
Ούτε κιχ δεν ακούστηκε , μάλλον το απόλαυσε κιόλας.
Είπαμε προσαρμογή μάλλον θέλω εγώ. Τώρα θα αρχίσει να φαίνεται από αύριο που θα πάει για πρώτη μέρα μόνος του με το λεωφοριάκι.
Τελικά μήπως ο βρεφονηπιακός είναι η καλύτερη λύση?