21 Μαΐου 2012

Γριπωμένο Παρασκευοσαββατοκύριακο

Ήταν ένα γριπωμένο Παρασκευοσαββατοκύριακο. Ξεκίνησε την Παρασκευή το μεσημεράκι με τον μικρό να έχει 38,5.Αν μεσημεριάτικα έχει τόσο, το βράδυ καήκαμε. Για να πω την αλήθεια στην αρχή πιστέψαμε ότι ήταν από τα δόντια του. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό -  όχι που θα ήταν !! Εμφανίστηκαν μετά και οι μυξούλες. Η μύτη του έτρεχε νερό.Και βέβαια το μόνο που ήθελε ήταν να τον έχω αγκαλιά και να θηλάζει.Τι εξάρτηση με αυτό το βυζί!! Άντρας θα μου πεις τι περιμένεις!!

Το βράδυ αγκαλιά στο κρεβάτι και κάποια στιγμή γύρω στις 3 τα μεσάνυχτα αντιλαμβάνομαι ότι έχω δίπλα μου μια θερμάστρα - τόσο καυτός ήταν ο μικρούλης μου. Θερμόμετρο και 39,2. Άναψαν τα κόκκινα λαμπάκια μου , τα alert, εκείνα που αναβοσβήνουν σε έκτακτα περιστατικά.. Στα γρήγορα αντιπυρετικό και θερμόμετρο κάθε μια ώρα. Ευτυχώς ο πυρετός άρχισε να πέφτει και καταφέραμε να κοιμηθούμε καμιά ώρα -τόσο κοιμηθήκαμε όλο το βράδυ.
Σηκωθήκαμε το πρωί και ευτυχώς πυρετός bye bye.

Έλα όμως που άρχισε η μαμά να μην είναι καλά.!Αψιού και ξανά αψιού αλλά συνέχισα απτόητη να κάνω δουλειές στο σπίτι , οι ρημαδιασμένες δεν τελειώνουν με τίποτα. Το βράδυ βέβαια ήρθα και έδεσα σε αντίθεση με τον μικρό ήταν μια χαρά και είχε κέφια. Ούτε τον τελικό δεν κατάφερα να δω.
Το πρωί μια από τα ίδια αλλά να βάλω κώλο κάτω με τίποτα. Κάτι τέτοιες στιγμές σου έρχεται η επιφοίτηση να κάνεις ότι δεν έχεις κάνει τόσο καιρό. Ας πρόσεχα !!

Και ήρθε το γλυκό και έδεσε. Η μύτη μου να τρέχει κατοστάρι , τα αυτιά μου βουλωμένα , το φτέρνισμα συνέχεια - με έχουν ακούσει και στο διπλανό χωριό και ένας ωραιότατος πονοκέφαλος.
Ναι,αλλά είσαι μανούλα και εφόσον ο μικρός είναι καλά ακολουθείς όσο μπορείς  και με το παραπάνω τα γούστα του. Και περιμένεις την ρημαδοώρα να περάσει για να κοιμηθεί μπας και κάνεις με την ησυχία σου ένα καυτό μπάνιο και ξαπλώσεις.Ευτυχώς τον τσάκωσε η μαμά μου και πήγαν για ύπνο.Πάλι καλά.

Και περιμένω τώρα να περάσει η ώρα για να επιστρέψω στο σπίτι - είμαι στο γραφείο - μπας και συνέλθω. Τι ωραία που θα ήταν να γυρνούσα σπίτι και να ξάπλωνα , να έβρισκα και έτοιμο φαγητό και να μην με ενοχλούσε κανείς!!! 

Αυτά last year τώρα είσαι μανούλα και ούτε να αρρωστήσεις δεν μπορείς με την ησυχία σου.





να μην με ενοχλούσε κανείς