7 Μαΐου 2012

940 Σαββατοκύριακα


Αυτό το Σαββατοκύριακο κατέβαζα χριστούς και δαίμονες κανονικά.Όχι για τις εκλογές.
Την Παρασκευή το βράδυ ήταν η μέρα που θα έβγαινα με γυναίκες για μπουζουκερί -μετά από 2 χρόνια σχεδόν.Ντύθηκα, στολίστηκα,επιτέλους γυναίκα βρε παιδί μου και ήμουν έτοιμη για την μεγάλη βραδιά. Συναντηθήκαμε όλες οι κυρίες , φτάσαμε στο μαγαζί και η βραδιά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς.Έτσι ήθελα να πιστεύω!
Μετά από 1 ώρα που άρχισα σιγά σιγά να εγκλιματίζομαι  χτύπησε μήνυμα στο κινητό
"Έλα το συντομότερο ο μικρός έχει ζόρι"

Σε εκείνο το σημείο ήθελα να εγκλιματίσω - κατά του άντρα μου και κατά του εαυτού μου. Πήρα τα μπογαλάκια μου και στην κλασική παραλία , σπίτι άρον άρον. Ο μικρός να κλαίει με λυγμούς και μόνο μετά από μισή ώρα ηρέμησε και κοιμήθηκε.
Τέλος σε μια ακόμη προσπάθεια να βγω σαν άνθρωπος. Το τι νεύρα είχα δεν σας λέω. Και κάπου εκεί πέφτω σε ένα βιβλίο το  No Regrets Parenting .


Σύμφωνα με το βιβλίο έχουμε στην διάθεση μας μόνο 940 Σαββατοκύριακα με τα παιδιά μας από την στιγμή που γεννιούνται μέχρι να τελειώσουν το λύκειο.
Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά στην ιδέα και μόνο ότι υπάρχουν μόνο 940 Σαββατοκύριακα στη διάθεση μας μου έκανε κάτι . Γιατί άλλο να λες ότι έχουμε χρόνια στην διάθεσή μας με τα παιδιά - κάτι αόριστο - και άλλο να λες έναν συγκεκριμένο αριθμό και να εχει αρχίσει ήδη η αντίστροφη μέτρηση.


Τα πράγματα είναι απλά.Όταν σκεφτόμαστε με γνώμονα τις ώρες και τις μέρες είναι πολύ δύσκολο και κουραστικό να είσαι γονιός.Αν το σκεφτούμε όμως με γνώμονα τα χρόνια , τα άτιμα περνάνε πολύ γρήγορα και πριν το καταλάβουμε το μωρό μας έχει μεγαλώσει και έχει φτάσει και στην εφηβεία.

Το θέμα είναι να περνάμε ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά μας και να αφήσουμε στην άκρη τα προγράμματα τα δικά μας και τα διάφορα που οργανώνουμε συνεχώς για τα παιδιά μας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να μετατρέψουμε τον διαθέσιμο χρόνο σε στιγμές που θα θυμόμαστε.

Στιγμές που θα έχουμε περάσει μαζί με τα παιδιά μας κάνοντας διάφορα πράγματα.
Στιγμές που θα έχουμε περάσει μαζί τους παίζοντας.
Στιγμές που θα έχουμε περάσει μαζί τους δείχνοντάς τους τον κόσμο και μαθαίνοντας τους πως να πορευτούν στην ζωή.
Στιγμές που θα έχουμε περάσει μαζί τους δείχνοντας τους πόσο τα αγαπάμε.