25 Απριλίου 2012

Μύρισε επιτέλους Άνοιξη

Επιτέλους μετά από πολύ καιρό μύρισε Άνοιξη.

Η θερμοκρασία ανεβαίνει , η μέρα έχει μεγαλώσει και είναι ότι πρέπει για ασχοληθούμε με την κηπουρική. Ο Μάιος είναι ο καλύτερος μήνας αν θέλουμε να μεταφυτεύσουμε λουλούδια σε μεγαλύτερες γλάστρες και για να ξεκινήσουμε το ξεβοτάνισμα από τις γλάστρες και τον κήπος μας. 
Εγώ είμαι από τις τυχερές ( δεν είμαι σίγουρη πλέον θα ρωτήσω τον υπουργό οικονομικών μας ) που έχω μεγάλο κήπο και μπορώ να φυτεύψω πολλά.

Ξεκινήσαμε την προηγούμενη βδομάδα με τα λουλουδάκια μας , βάλαμε καζάνια ( όχι αυτά που βράζουμε φαγητό) και γαρύφαλλα. Τα καζάνια τελικά αποδείχτηκαν τα καλύτερα λουλούδια. Τα είχαμε βάλει και πέρσι και όσο έχουν ήλιο συνεχώς ανθίζουν, μέχρι τον Νοέμβριο άνθιζαν.



Μας βοήθησε και ο μικρός,  ο οποίος ξετρελάθηκε να παίζει με τα χώματα και να ξεριζώνει χόρτα. Μέχρι που αποφάσισε να δοκιμάσει και τι γεύση έχουν τα λουλούδια ( με τέτοια ωραία χρώματα γιατί να μην έχουν και ωραία γεύση?)
Και από και πέρα , αν συνεχίσει με ζέστη ο καιρός, ξεκινάμε το πότισμα , μην το ξεχνάμε και μαραθούνε το λουλουδάκια μας. Βέβαια το επόμενο που θέλω να κάνω είναι να βάλω σε γλάστρες αρωματικά φυτά - αν και έχω σκόρπια στον κήπο δεντρολίβανο, ρίγανη, βασιλικό - απλώς θέλω να τα έχω πιο συμμαζεμένα ( λέω εγώ τώρα ότι θα το κάνω).Τα χρησιμοποιώ πολύ στο μαγείρεμα και όταν είναι και δικά σου σου φαίνονται καλύτερα.
Περιμένω να γίνει και το κομπόστ ( άραγε θα γίνει γιατί δεν το βλέπω και πολύ ζωηρό) .
Εντωμεταξύ ψάχνω να βρω ένα φυτό που να διώχνει τα κουνούπια γιατί το καλοκαίρι που καθόμαστε έξω τα κουνούπια κάνουν τρελές περιπολίες και αν δεν ψεκάσουν κιόλας καήκαμε.Μήπως έχετε καμιά ιδέα?