9 Απριλίου 2012

Για ποια κρίση μιλάμε!

Είμαστε λίγο πολύ όλοι μας στα πρόθυρα του ψυχιατρείου  με την οικονομική κρίση. Ψάχνουμε προσφορές , μισθοί στα τάρταρα ( για όσους έχουν την τύχη να έχουν ακόμα δουλειά), κόβουμε από εδώ , κόβουμε από εκεί, κίνημα της πατάτας , κίνημα του αλευριού και δεν ξέρω πιο άλλο κίνημα, βρίζουμε,φωνάζουμε - να δω τι θα κάνουμε στις εκλογές - αλλά οι τιμές στο Θεό.Λοιπόν
Παρασκευή απογευματάκι έχω πάει με τον άντρα μου να παραλάβουμε όσα έχουμε παραγγείλει μέσω του δήμου μας (δήμος Νεαπόλεως -Συκεών) με χαμηλές τιμές (το κίνημα της πατάτας και των λοιπών ειδών). Αφού τελειώσαμε στα γρήγορα - υποδειγματική οργάνωση μπράβο τους - γυρνώντας στο σπίτι είχα την ιδέα για έναν καφέ. Και για που είχα την ιδέα τρομάρα μου! - στον Κέδρινο λόφο.
Σταματήσαμε ωραία , καθίσαμε και παραγγείλαμε τα καφεδάκια μας. Μέχρι εδώ καλά.Να πω ότι κατάλογος δεν υπήρχε σε κανένα τραπέζι. Έρχονται οι καφέδες μας και μαζί και η λυπητερή γιατί λυπητερή ήταν. Ασε με βρε φίλε να πιω με την ησυχία μου πρώτα τον καφέ μου και μετά με φαρμακώνεις!  

4,20€ ο καφές , 8,40€ για δυο καφέδες.

Και αναρωτιέμαι τι στα κομμάτια έχει αυτός ο καφές μέσα? Με 8,40€ αγοράζω ένα κουτί καφέ. Δεν είμαστε σοβαροί!!!
Χτυπιούνται ότι δεν έχουν δουλειά , πατάνε τους υπαλλήλων και τους κατεβάζουν μισθούς και επιμένουν να έχουν τις ίδιες τιμές? Για ποια κρίση μιλάμε?
Θα μου πεις καλά να πάθεις.Δεν ήξερες  ότι θα πλήρωνες θέα? Έχετε δίκιο. Για να πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα καθόλου ότι θα πλήρωνα την θέα και ούτε ζήτησα και τον κατάλογο - συνήθειες κακές από τα παλιά που πρέπει να τις κόψω.
Καλή η καλη-θέα αλλά έχει και αλλού καλή θέα και δεν την πληρώνω τόσο.
Οι επιχειρήσεις πλέον δεν κρατιούνται με υψηλή τιμή προϊόντος. Πέρασαν οι εποχές που το κέρδος ήταν 500% και βάλε.  
Πέρασαν πια οι εποχές που χρεώνατε ότι θέλατε .Συνέλθετε επιτελους!!!
Ακόμα με τσούζει γαι να σας πω την αλήθεια.

Και για του λόγου το αληθές η απόδειξη