19 Απριλίου 2012

Ο γυναικολόγος μας - Μπορούμε να τον εμπιστευθούμε?

Προχθές εκνευρίστηκα πάρα πολύ με την άτιμη "ράτσα" των γιατρών και ειδικά των γυναικολόγων και θυμήθηκα και την δική μου περιπέτεια που είχα .Και γιατί "άτιμη"? Σίγουρα θα έχετε όλες ένα περιστατικό  μικρό ή μεγάλο. Αντί να λειτουργούν ως γιατροί με αίσθημα ευθύνης  και ως άνθρωποι , λειτουργούν ως .....καλύτερα να μην πω το επίθετο.
Και εξηγούμαι.

Μια φίλη μου με πήρε τηλέφωνο για να μου ανακοινώσει ότι ήταν έγκυος! Τι χαρά , τι ωραία .Είναι από τα ζευγάρια που είχαν ξεγράψει ότι θα κάνουν παιδιά μετά από 4 χρόνια προσπαθειών - δεν είχαν μπει στη διαδικασία των εξωσωματικών- και από το πουθενά έμεινε έγκυος - ε καλά δεν μύρισε και τον κρίνο.
Ανάμεσα σε ότι τις είπε ό γυναικολόγος της ήταν και το εξής φοβερό:
- Έχε υπόψιν ότι το 80% των από τις εγκυμοσύνες είναι παλίνδρομες 

Πάρτον και στον γάμο σου να σου πει και του χρόνου.
Τι είναι αυτά που λες ρε σε μια γυναίκα που μόλις έμαθε ότι είναι έγκυος!
Αντί να κάτσει να μιλήσει μαζί της και να της εξηγήσει τι γίνεται από εδώ και πέρα της λες ότι το πιο πιθανό είναι ότι θα αποβάλλει? Δεν ντρέπεται?

Θυμήθηκα την δική μου περιπέτεια με γυναίκα γυναικολόγο κιόλας τρομάρα της!
Αφού μου υπέδειξε να κάνω σαλπιγγογραφία , όταν της πήγα τα αποτελέσματα δεν μπήκε καν στον κόπο να κοιτάξει την ακτινογραφία , διάβασε το πόρισμα του ακτινολόγου - άλλοι σοφοί και αυτοί που το παίζουν γιατροί και κάνουν διαγνώσεις - και αποφάνθηκε ότι έπρεπε να κάνω εξωσωματική αλλά πριν να κάνουμε έναν έλεγχο για πολύποδα.Όταν μου είπε για πολύποδα το μυαλό μου πήγε κατευθείαν σε καρκίνο.
Έπεσα στα πατώματα - μεταφορικά - πλησίαζαν και Χριστούγεννα και ήμουν να με κλαίνε οι ρέγγες.
Ευτυχώς ,για μένα ,ξεκίνησα γρήγορα να ψάχνω και για άλλη ιατρική άποψη και δεν αρκέστηκα σε μόνο μία. Ο  γυναικολόγος μου μόλις είδε τις εξετάσεις μου μόνο που δεν άρχισε να βρίζει θεούς και δαίμονες με την διάγνωση που μου είχε βγάλει η κυρία.Με μια απλή επέμβαση όλα διορθώθηκαν και τώρα έχω το αγοράκι μου .

Τα παραπάνω είναι απλώς μικρά δείγματα σε ένα καλά στημένο παιχνίδι με πρωταγωνιστές τις σπερματεγχύσεις , τις εξωσωματικές , καισαρικές  διαιτητές τους γυναικολόγους και τις κλινικές και εμάς σε ρόλο θεατή.Πως γίνεται από πρωταγωνιστές που θα έπρεπε να είμαστε καταλήγουμε να είμαστε θεατές!

Και αναρωτιέμαι άλλα πράγματα μαθαίνουν στην μια ιατρική σχολή και άλλα στην άλλη? Ο παράγοντας ψυχολογία του ασθενή , ειδικά σε έγκυο - δεν υπάρχει στο μυαλό τους?
Έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι ότι εκτελούν και λειτούργημα ?
Να βράσω τα πτυχία τους και τα μεταπτυχιακά τους αν δεν μπορούν και αν δεν θέλουν να είναι  πάνω από όλα άνθρωποι.
Τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο αλλά όπως φαίνεται ούτε τον επαγγελματία γιατί σίγουρα δεν είναι επαγγελματισμός αυτό που επιδεικνύουν.