6 Απριλίου 2012

Γίνεται να καλυτερέψουν τα πράγματα?

Διαβάζω διάφορα άρθρα σχετικά με την οικογένεια και την μητρότητα και ειδικά με τα τρελά ξενύχτια που έχουμε όλες οι μαμάδες , άλλες περισσότερο άλλες λιγότερο , με το άλλαγμα της πάνας , με τον θηλασμό και τα άγχη μας και στις περισσότερες των περιπτώσεων όλοι λένε ότι είναι μια παροδική κατάσταση αυτή η τρέλα , ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και ευκολότερα και άλλα τέτοια ωραία.

Μέχρι και ολόκληρη συγγραφέας,δικηγόρος και μητέρα έχει γράψει ένα πολύ ωραίο άρθρο που μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.Είναι αρκετά παρηγορητικό για όλες τις μητέρες.
http://happyevenafter.com/whats-inside/happy-even-after-with-kids/
Αν και είμαι γενικά αρκετά αισιόδοξος άνθρωπος αυτά που ακούω από real μητέρες που λένε τα πράγματα με το όνομά τους , τα πράγματα δεν καλυτερεύουν ποτέ.
  • Ο ύπνος - Υπάρχει περίπτωση μετά τον ερχομό του παιδιού μια μητέρα να κοιμηθεί πάλι όπως πριν? Μπα δεν νομίζω!! Μια τα δόντια, μια είδε κανό όνειρο, μια είναι άρρωστο , μια έχει κάτι και πονάει , μια άργησε να γυρίσει στο σπίτι και εσύ κάνεις τον βρικόλακα μόνιμα.
  • Το πλύσιμο των ρούχων - Καλά εδώ δεν το συζητάμε κοιτάξτε τις στοίβες των ρούχων που είναι για σίδερο.Φανταστείτε τώρα το τζουτζουκλέρι σας όταν μεγαλώσει που θα θέλει να αλλάζει και κάθε μέρα. Σας κόπηκαν τα γόνατα?
  • Θα αποθηλάσετε -Εδώ τώρα τι να κάνω να αρχίσω να γελάω,να χτυπιέμαι ή να κλαίω.Ο μικρός μου εμένα είναι τώρα 14 μηνών και δεν έχει καμία διάθεση για να το κόψει.Ίσα ίσα τώρα έχει μάθει και το ζητάει και πολύ επίμονα μάλιστα.Δύο οι λύσεις: ή αφήνετε το παιδί να αποθηλάσει μόνο του ( πότε πουλάκι μου θα έρθει αυτή η μέρα? εύχομαι πριν πας φαντάρος) ή το αφήνετε και χτυπιέται και κλαίει μέχρι σκασμού ( δεν είμαι αυτής της πρακτικής)
  • Μαύροι κύκλοι στα μάτια - Ναι καλά ας το ξεχάσουμε μαζί με τον ύπνο , νομίζω πως το έχουμε εμπεδώσει ως τώρα.
  • Το διαφορετικό κλάμα του μωρού - Τι μάνα είμαι εγώ που δεν καταλαβαίνω τι θέλει το παιδί όταν κλαίει !! Τι στα κομμάτια οι υπόλοιπες μητέρες έχουν εσωτερικό μεταφραστή και ο δικός μου έχει χαλάσει?
  • Ο φόβος και το άγχος για την μητρότητα σιγά σιγά θα φύγει - Ναι και εγώ μπορεί να γίνω αστροναύτης!!Πως καλή μου κυρία θα ξε-αγχωθούμε όταν φοβάσαι μόνιμα μην χτυπήσει, μην αρρωστήσει , μην φάει κάτι και το πειράξει , μην πληγωθεί κλπ κλπ ( ο κατάλογος είναι ατελείωτος)
  • Και βέβαια υπάρχει και το σεξ και η σχέση μας με τον άντρα μας.- ΧαΧαΧα. ( θα κάνω ιδιαίτερο ποστ )
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τα πράγματα δεν θα γίνουν πιο εύκολα αλλά θα διαφοροποιηθούν, ίσως ο τρόπος που διαχειρίζομαι τις καταστάσεις αλλάξει, ο μικρός θα αρχίσει να μιλάει , να κάνουμε πράγματα μαζί ( άντε πότε) και όλα θα είναι διαφορετικά.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.!