13 Μαρτίου 2012

Γενικά

Είμαι η Αντιγόνη και έγινα μαμά το 2011. Η μητρότητα μου άλλαξε την ζωή αλλά και τον τρόπο που βλέπω και αντιμετωπίζω τα πράγματα.
Προσπαθώ να ενημερώνομαι για όσο το δυνατόν περισσότερα , να βρίσκω έξυπνες και οικονομικές λύσεις για το σπίτι την,οικογένεια ,το παιδί και να είμαι όσο το δυνατόν πιο συνεπής σε όλους τους ρόλους μου μητέρα, εργαζόμενη, νοικοκυρά , γυναίκα.
Μείγμα εκρηκτικό σε καθημερινή βάση και η ευρυματικότητα και η εφευρετικότητα αναγκαστικά στο φουλ.
Οι ρόλοι πολλοί και απαιτητικοί, οι ανασφάλιες και φοβίες -ας μην το συζητήσουμε καλύτερα -,πίεση , άγχος, η δουλειά πάρα πολύ ( στο σπίτι , στο γραφείο) και όμως όλα πρέπει να γίνουν και όλοι περιμένουν απο σένα να τα τελειώσεις γρήγορα και στην εντέλεια.
Κάπου μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το εγώ αλλά ας το ξεχάσουμε καλύτερα. Απλώς δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς και με αυτό , ίσως κάποια άλλη στιγμή. Και όταν αποφασίσεις να ασχοληθείς μαζί του σε πιάνουν οι τύψεις γιατί δεν αφιέρωσες και αυτόν τον λίγο επιπλέον χρόνο στο παιδί σου που παρεπιπτώντος δεν ασχολείσαι μαζί του και όσο θα ήθελες.
Και όλο μου έρχεται στο μυαλό ένα παλιό τραγούδι αλλά τόσο σύγχρονο της Αφροδίτης Μάνου :

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά
μια εργαζόμενη γυναίκα , μια καλή νοικοκυρά
δεν είμαι τίποτα το σπέσιαλ το καταπληκτικό
είμαι αυτό που λέμε δείγμα τυπικό.

Θα διαφωνήσω πάντως με τον στιχουργό γιατί όλες είμαστε κάτι σπέσιαλ αφού καταφέρνουμε και τα βγάζουμε πέρα και τις περισσότερες φορές πολύ καλύτερα απ' ότι περιμέναμε.